Osvrt: Tko se to ljuti zbog rezultata Eurosonga? – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Osvrt: Tko se to ljuti zbog rezultata Eurosonga?

  6 min za čitanje   13 komentara

Foto: vatra se rasplamsala u posteurovizijskom tjednu

Sljedeći tekst, između ostalog,  sadrži i mišljenje urednika eurosong.hr-a. Ako se s istim ne slažete, svakako podijelite svoje razmišljanje s nama.

“Nemoguće je da smo dobili toliko malo bodova. Imamo mnogo dijaspore u Europi. Zbog političkog glasanja smo loše plasirani!”

“Žiri ne bi trebao glasati na Eurosongu jer se njihovi rezultati ne poklapaju s onima na televotingu.”

Primjećujete li dozu ironije ili nelogičnosti u ovim citatima? Čitali smo razmišljanja gledatelja Eurosonga diljem Europe i ovo su, nažalost, najpopularniji komentari posteurovizijskog tjedna. Zašto su pogrešni?

Trenutna pravila glasanja na Eurosongu su poznata još od 2013. godine. Dakle, sistem kombiniranja glasova stručnog žirija i glasača putem televotinga je određen prije ovogodišnjeg Eurosonga u Beču i nazivati ga nepravednim samo iz razloga jer na kraju niste zadovoljni plasmanom svoje zemlje je bahato i iritantno. Naravno, svatko ima pravo da se ljuti, ali iz pristojnosti treba najprije čestitati svima koji su se plasirali bolje od vas i usporediti svoj nastup s ostalim pa tek onda donositi zaključke. Mnogima to nije bilo jasno pa su u naletu bijesa i nepromišljenosti počeli kriviti stručni žiri, političko glasanje i razne sabotaže, samo ne bi li opravdali diskutabilno loš plasman svoje zemlje.

Pobjednici se raduju, loši gubitnici su bijesni

Titulu najlošijih gubitnika ove godine objektivno dobivaju Albanci. Puno ih je ove godine na društvenim mrežama (zaista puno!), a pretpostavljamo da je razlog za to visoko očekivanje za njihovu eurovizijsku pjesmu I’m Alive. Albanska predstavnica Elhaida na kraju zauzima 17. mjesto (zbog lošeg plasmana u glasanju žirija), a uglavnom iz tog razloga je svaka Facebook objava službene eurovizijske internetske stranice zasuta komentarima tipa: “Europolitics”, “Eurovision is fake”… Najzanimljiviji argument koji su Albanci koristili kako bi pokazali da su nezasluženo nisko plasirani je taj da, pazite sada, imaju ogromnu dijasporu u Europi. “Kako je moguće da smo tek 17., a naši ljudi žive diljem Europe?” Toliko ironije nismo pročitali još od HRT-ove objave kako neće prenositi Eurosong jer hrvatski gledatelji nemaju za koga navijati.

Je li žiri trebao glasati za ovu slabašnu izvedbu i pridružiti se albanskoj dijaspori?

Otkud srpskim medijima informacija da je Bojana favorit za pobjedu?

Možda srpski gledatelji i ne bi bili toliko razočarani plasmanom (iako je deseto mjesto tek san za neke zemlje) da im njihovi mediji nisu prenijeli lažne informacije kako je Bojana jedan od favorita za pobjedu. Bojana jeste dobila ogromne ovacije publike u areni, ali otkada je to vrisak publike relevantan pri određivanju šansi koje neka zemlja ima za pobjedom? Ti isti fanovi su 2014. dali megaovacije za Portugalku Suzy, a godinu ranije i za njemačku Cascadu. I gdje su završile na tablici…? Dovoljno je da pjesma ima uptempo beat, energičan ritam i eto ga – svi će skakati, mahati zastavicama i vrištati. No, to ni u kojem slučaju ne bi trebalo uzimati kao argument u analizi o konkretnim šansama za neki plasman.

Mnogi idu toliko daleko da Bojanin neuspjeh pripisuju stručnom žiriju, ali istina je da bi Srbija završila na istom mjestu i da se gledalo samo glasanje na televotingu. Istina, bodovna situacija bila bi drukčija. Naime, žiri je Bojani dao svega 12 bodova, od čega je pet stiglo iz Albanije. Putem televotinga Srbija skuplja 86 bodova. Meni je iskreno više zanimljivo vidjeti da je žiri ekstremno loše reagirao na pjesmu Beauty Never Lies, nego da je pjesma skupila 86 bodova na televotingu, od čega je većina stigla od dijaspore. Možda se žiriju nije svidjela pjesma? Taj argument bi trebao biti dovoljan.

I naravno, sve prethodno rečeno je uz dužno poštovanje Bojani, RTS-u i cijelom timu koji se trudio Srbiju predstaviti na najbolji mogući način. No, ne možemo preći preko nepoštenih naslova u medijima, koji manipuliraju svojim čitateljima. Mnogo tih čitatelja je na kraju povjerovalo da je Bojana zaslužila biti u vrhu. S 12 bodova žirija?! Vjerojatno bi bila u vrhu da je ovo bio “The Voice”.

Fanovi uživali u beatovima u posljednjem dijelu pjesme

Francuzi skupili svega šest bodova na zadnja dva Eurosonga

Još jedna zemlja koja nije zadovoljna svojim plasmanom je Francuska. Oni zapravo imaju razloga žaliti za ostvarenim rezultatom, jer u posljednje dvije godine uspijevaju skupiti svega šest bodova i osvojiti tek 26. i 25. mjesto. Čak je i njihova ovogodišnja predstavnica kritizirala rezultate i izjavila da je zaslužila više bodova. No, Francuzi znaju što im je činiti ako žele među deset najboljih. Godine 2009. su poslali svoju veliku zvijezdu Patriciu Kaas s kladičnom francuskom baladom, koja nas je očarala i s kojom su osvojili 8. mjesto. Ukoliko su kojim slučajem zaboravili što je potrebno za uspjeh na Eurosongu, za savjet se mogu obratiti svojim susjedima Belgijancima, koji su pored osam ispadanja u polufinalu ove godine skupili 217 bodova u završnici natjecanja i visoko četvrto mjesto!

Lisa se pita treba li Francuska i dalje sudjelovati na Eurosongu

Najveći problem je nepromišljenost

Je li se netko ikada zapitao da je njegova zemlja možda ostvarila loš plasman jer je konkurencija bila žestoka? To bi trebao biti polazni istraživački zadatak. S obzirom da su svi nastupi na Youtubu, lako im je pristupiti i pogledati ih ponovo. Ako ste i dalje uvjereni da je vaš predstavnik trebao dobiti više bodova od nekih bolje plasiranih izvođača i pjesama, to je uredu. Svatko ima pravo na mišljenje. Upravo takva mišljenja su i uvažena i kombinirana u jednu cjelinu. Tako se i dobije demokratsko glasanje.

Što bi EBU mogao uraditi da smanji “nezadovoljstvo”?

S obzirom na veliki broj zemalja u finalu, a također i veliki broj mrzitelja sistema glasanja i rezultata koje ostvari njihova zemlja, možda bi se moglo uvesti da po dvije zemlje mogu osvojiti svaki TOP 10 plasman. Pa bi tako bio veći broj zadovoljnih. Ne mogu se sjetiti drugog načina da se svima ugodi.

Što ako smo i dalje ljuti zbog rezultata?

Teško da će na Eurosongu ikada zavladati 100% pošten sistem glasanja i to je suludo za očekivati. No, trenutni sistem je takav da se morate svidjeti svim glasačkim tijelima. Što je nepošteno u tome? Ako je netko i dalje ljut zbog rezultata Eurosonga 2015., neka pogleda sljedeći nastup i oraspoloži se.

Da moja zemlja ostvari loš plasman unatoč finim očekivanjima, prvo bih se zapitao što smo to pogrešno uradili. Analizirao bih što su publika i žiri više cijenili i nadao se da ćemo poslati nešto bolje dogodine. A u međuvremenu bih čestitao svima koji su ostvarili visok plasman. U svakoj igri mora biti pobjednika i gubitnika. I najbolje od svega jeste da netko nakon niza neuspjeha može napraviti poseban rezultat. U tome i jeste čar Eurosonga i to je jedan od razloga što ga volim i pratim iz godine u godinu.

Podržite Eurosong.hr

Znate li da sav sadržaj na portalu radimo volonterski, iz ljubavi prema Eurosongu, izvođačima i zajednici fanova?

Ako vam se sviđa što radimo, podržite nas!

Iza svega što vidite stoji 17 vrijednih fanova koji izdvajaju vrijeme, trud i novac za održavanje stranice, a kako bismo izvještavali s događanja sami plaćamo i putovanja i smještaj na Dori i Eurosongu.

Kako bismo i dalje mogli biti tu za vas i donositi vam zanimljive sadržaje, donirajte i pomozite da eurosong.hr ostane mjesto okupljanja za sve fanove iz regije.

Donirajte
0
PODIJELI ČLANAK

Rasprava13

  1. Den Vilda — 31. svibnja 2015. u 23:57

    Ja smatram da je sustav glasanja koji sad postoji, matematički gledano, najpošteniji i najrealniji. Pa zašto bi se samo gledalo 10 najboljih zemalja od strane stručnog žirija i gledatelja? Pa bi li to bilo pošteno prema ostalim zemljama? Glavni problem stručnog žirija jest u tome koliko je on stvarno "stručni"? Prvo, 5 ljudi je premalo i trebalo bi ih biti barem 10, i to bi trebali biti ljudi koje odredi EBU prema zaslugama i rezultatima koje su u svijetu glazbene industrije postigli. Niti time se ne može u potpunosti ukloniti subjektivnost i politika, ali bi se barem sveli na najmanju moguću mjeru. Slažem se da ovaj sustav ide najviše u prilog Skandinavcima, zatim Rusima i Talijanima, dakle zemljama koje imaju jaku produkciju. I eto pitanja: "Zašto baš te zemlje imaju najjaču produkciju? Da li su njihovi skladatelji neki izvanzemaljci koji se koriste nama nepoznatim silama svemira? Odgovor: Zato što te zemlje najviše ulažu u svoje natjecanje, angažiraju sve najbolje skladatelje i pjevače, zadržale su i njeguju festivalski tip natjecanja i naravno da moraju proizvesti 2-3 vrhunske pjesme i zato pobjeđuju. Može se ići i na varijantu da se ciljano odabere neko vrhunsko ime i ciljano mu se napiše pjesma (što su Rusi napravili), ali time se šansa smanjuje. I njima se desi promašaj u smislu da na nacionalnom natjecanju ne pobijedi uvijek najbolja ili barem jedna od najboljih pjesma, pa loše završe, ali to se ne može dogoditi u 5 nordijskih zemalja istodobno, pa je uvijek neka favorit za pobjedu. Dokaz: Da li su Mans Zelmerlow, autorski tim Deb i šef delegacije Bjorkman najbolje što Švedska u ovom trenutku može ponuditi. DA! Da li su Bojana Stamenov, Grajić i Mason najbolje što Srbija može ponuditi u ovom trenutku? Ili da li je Darija Kinzer bila najbolje što je Hrvatska mogla ponuditi prije 5 god? NEEEE!
    I koje je rješenje za Balkan? Pa ljudi vratite Doru, Beosong! Angažirajte i pozovite najbolje pjevače i skladatelje što imate, organizirajte glasanje kao na eurosongu i doći će kvalitetna pjesma koja će moći ući u utrku za pobjedu. To što uredništvo zabavnog programa npr. HRT ne želi ili ne može to napraviti, zbog kako oni kažu "nezainteresiranosti naroda za Eurosong", samo je alibi za nekompetentnost i nesposobnost tih ljudi. I to se lako riješi: Nogomet je vrlo lijep primjer. Trener koji dva puta za redom zabrlja, dobije otkaz, samo što je veća šansa da se Sunce počne vrtjeti oko Zemlje, nego što urednici našeg zabavnog programa mogu biti smjenjeni.
    I dok je god situacija ovakva, dok Britanci, Nijemci, Francuzi i Španjolci ne budu slali najbolje što imaju, slažem se sa tvrdnjom da će se Eurosong svake 2. do 3. godine održavati u Skandinaviji, zatim Rusija, Azerbajdžan, Ukrajina i Italija će popunjavati rupe, a onaj mali ostatak će igrom statističke vjerojatnosti pripasti nekoj trećoj zemlji.
    I koji je na kraju zaključak: "Onoliko koliko ulažeš u izbor pjesme za Eurosong, toliko ćeš od Eurosonga i dobiti". Nije ovo apsolutno i isključivo pravilo, ali povijest nas uči da je u dobroj mjeri valjano.

  2. Vladimir — 31. svibnja 2015. u 21:04

    @hrvojep donekle se slazem sa tobom, ali ima i dosta toga gde su nam misljenja potpuno drugacija. Prvo hteo bih te upoznati sa "originalnoscu" Svedske, prvo pesma se moze svrstati pod nekom vrstom plagijata (izvoli link i proveri sam https://www.youtube.com/watch?v=BPiW0tkWfeg ) a drugo i nastup im je toliko originalan da je morao menjati cikicu zbog autorskih prava… toliko o tome i njihovoj originalnosti 🙂 ali nije to sad glavno, ja mislim da je ove godine pobedila jedna od boljih pesama, ali se nikako ne slazem sa ostatkom tabele, jer ovakav sistem glasanja favorizuje nekoliko pesama dok sve ostale prikupljaju neke sitne pojencice i ako zasluzuju mnogo vise. Tako da se sistem mora menjati!

  3. hrvojep — 31. svibnja 2015. u 18:31

    Sve sto je autor teksta napisao u ovom clanku podrzavam, stvarno nema smisla da neki cvile kad nisu bolji plasman ni zasluzili. Moje misljenje, a misljenje je to barem 80% ljudi s kojima sam pricao, da su ovogodisnji rezultati manje-vise pravedni. Razgovarao sam i s poznanicima u drugim zemljama i isto takva velika vecina se slaze s time. U stvari, skoro svi SU ZADOVOLJNI. Jasno, neke delegacije nisu zadovoljne, to je njihovo pravo. Svi smo mi malo subjektivni, netko manje, netko vise. U svakom slucaju cinjenica da je ovih TOP9 zemalja toliko odskocilo po pitanju bodova je tocno ono kako su inace prihvaceni kod glazbene publike. Tu se sad opet spominje Srbija, pa to je, budimo realni, trash pjesma, kod vecine to vise ne prolazi, trendovi su drugaciji. Ugledajte se na modernost Svedske i Belgije, pjevnost Italije i pripremljenost Rusije. I kod svake od ostalih zemalja u poretku 5-9 mjesta naci cete neku vaznu karakteristiku koja je izazvala publiku i dala reakciju u glasovanju. A politika je uvijek tu. Moze malo utjecati ali Rusija je tocno tamo gdje treba biti u poretku. Ipak je Mans Zelmerlow bio toliko originalan i moderan da je bio za tih pisljivih 62 boda bolji he he Dakle, s politikom i bez nje – bilo bi isto. I jos nesto – sistem ne treba mijenjati!

  4. Vladimir — 30. svibnja 2015. u 19:20

    Ziri je tu stavljen da ocenjuje kvalitet a ne to dal se njemu svidja i kraj price. Svaka druga njihova uloga je pogresna i vodi do toga da ESC postaje privatno takmicenje gde ce nekolicina ljudi da odredjuju ko ce i kada da pobedi, sto je sasvim pogresno. Jer ako je Bojana sa svojim glasom i kvalitetom trebala da osvoji, po oceni zirija, samo 12 bodova, e onda stvarno ne znam sta vise reci.

    A i realno glup je i ovaj sistem glasanja jer se ovim nacinom ubija neizvesnost na ESC-u. Vec posle 10 zemlje koja glasa vidi se ko ce da zauzme prva 3-4 mesta i nema one cari sto je krasila takmicenje. Zato pod hitno promeniti nesto. Sto bi Sekspir rekao "Nesto je trulo u drzavi Danskoj!"

  5. endlessly — 30. svibnja 2015. u 18:38

    Slažem se sa većinom da pravila nisu najbolja i da je potrebna korekcija. I da malo više je čudno glasanje žirija. I pogotovo u smislu kada se poklapaju glasovi žirija i publike jer po mom skromnom mišljenju to ne bi trebalo biti u velikom procentu iz jednog jedinog razloga a to je da žiri ocjenjuje kvalitet a publika zabavu i lični dojam. Kome onda treba žiri ako će ti 'stručnjaci' glasati po svom ličnom dojmu kao i sva publika. I žiriji koji su glasali politički da ne nabrajam sad trebaju biti kažnjeni jer sve dok ne budu neće se prestati s tim. U članku se ne spominje Španija koja očito biva diskriminisana od strane publike i žirija godinama. Kada posalju pjesmu quedato qomigo (tako nekako) zasluže top 5 a ustvari tek se uspiju plasirati na lijevu stranu tablice. I da FRANCUSKAAA, Ajdin nije naveo nijedan konkretan razlog ovogodišnjeg neuspjeha njihove pjesme a pjesma je bila kvalitetna i jedan od najboljih nastupa. Ne slažem se sa ovim člankom da su neuspjesi 100% opravdani.

  6. Dinko — 30. svibnja 2015. u 18:12

    @eurosong.hr komentiranjem nisam imao cilj nekoga povrijediti ili provocirati nego im dati do znanja da zbog (ne)uspjeha ove godine ne mogu kriviti kaktiga loš sustav glasanja u finalu. Ispričavam se ako je netko shvatio nešto drugačije….

  7. Nikolajev — 30. svibnja 2015. u 15:57

    Međutim Skandinavija i njihov vođa su počeli da JAŠU opasno i pre će se realno desiti početak rata u Evropi i ww3 , nego što će se skoro promeniti ova pravila.U to više ne sumnjam, rat se i u vazduhu oseti, a nakon njega videćemo koju će ko pesmu pevati i kome će biti do pesme… teško da će se pevati .

    RUS i kriza oko nje na escu.
    Ratne tenzije će se povećavati , napetost još i veća će biti. Nemoj neko da sumnja. Znači zviždanje Rusiji postaće konstanta
    Postoje dve opcije.
    Prva
    Rusija nastupa na escu , pošto niko ne može da je "otera"..šalje jako dobre pesme i razvaljuje pesmom. nije isključena ni pobeda.
    Druga
    Rusija se povlači sa esca, a za njom politički stovetno: BLS, ARM i verovatno AZB koji se već kanio povući jer ni Turska ne nastupa. Samim tim tu bi s vremenom bilo još zemalja koje bi politički odustale. A da ne govorimo o zemljama koje ne mogu platiti participaciju.
    Moš si misliti ti tog esca bez još 10 ak zemalja …

  8. albamolda — 30. svibnja 2015. u 15:45

    Samo ste Italiju zaboravili. Ogromna kolićina politicvision komentara alzdira upravo na talijane i to što su prvi kod publike bili a žiri ih je kao zakinuo. I opet dolazimo do onih kriterija kod žirija… ma ne da mi se pisati iskreno…

  9. Nikolajev — 30. svibnja 2015. u 15:44

    Generalno ne može biti prigovora na žiri a niti na publiku? Zašto bi bilo?
    Članovi žirija imaju samo okvirno šta ocenjuju, a ne postoji niti jedo pravilo koje im nameće kako će neku pesmu bodovati, egzaktno. Izmeriš nešto , a ha .. evo ti više ili manje poena. To je i nemoguće. Dakle to je bilo i ostalo stvar ličnog ukusa.
    Te tako ako član žirija iz Rumunije naprimer proceni da mu je Moldavija po svim parametrima za 12 poena, e onda je to to. Ili neki član žirija sa istoka namerno diskvalifikuje sve pesme za zapada i obrniuto …a bilo je i toga. Niko ne zna šta se mota po glavama svakog pojedinca, a ja odgovrno tvrdim da članovi žirija reaguju isto kao i bilo ko drugi, dakle isključivo po svom nahođenju. Mnogi u širokom luku zaobilze čak i ona načelna pravila EBUa ( za procenu pesama) i rukovode se " ovu zemlju mrzim" za to neću glasati ..primer AZB i ARM , primer LIT prema RUS. Govorimo o žiriju…
    Rusija je pokazala zapadu da nije zlobna i zavidna, dakle 8 ,10 i 12 bodova dobile su SWE, BLG i ITA. I mnoge zapadne zemlje su nagradile visoko Rusiju ..pljuštale su 8, pogotovo 10 ke a i 12 ce.
    Publika znamo kako glasa, nema šta da s eobjašnjava, mnogo toga je podudarno sa žirijem i obrnuto..

    Šta je onda sporno?
    Pa sporan je itekako novi sistem glasanja. Zašto? Pa odmah treba da vam upadne u oči koga je uveo i čime se rukovodio onako generalno.
    Problem je u rangiranju pesama koje dakle ide od prve do poslednje pesme na spisku . Ja a i mnogi koje znam širom Evrope , pre svega fanove tvrdim da je DRAKONSKI NENERMALNO , da bilo koja pesma ako ima 10 ili 12 bodova kod publike ili žirija , a suprotno 0 bodova( kod bilo koga) ostane bez bodova. To prosto nije NORMALNO i nije FER.
    Dok ovaj sistem rangiranja i uparivanja bodova nije uveden , rezučtatati su bili primereniji , u obzir su uzete pesme ali one koje su dobile bodove od 1 do 12.
    Zašto je ovo jo sporno i zašto će se morati menjati KAD TAD. Sistem je napravljen sa jednom vrstom " zavere" … kako ? Zato što odggovora isključivo onim pesmama koje imaju jaku prokukciju i predstavljaju manje ili veće savršenstvo. Nekoliko zemalja pokupi će uvek sve poene,, ostali će biti čak i 10 sa 53 boda kao SRB ove godine. Tome doprinosi samo ovakav sistem rangiranja tj obuhvatanja svih pesama. Ništa drugo. Glasao je žiri i pre sa publikom, pa ovakvih sr.nja nije bilo.

    Dakle sistem je takav da glorifikuje isključivo "najbolje" .ostali su potpuno nebitni il ipredstavljaju fikuse.

    Kome odgovara ovaj sistem najviše? i koiga je uveo..
    Skndinavac uveo , njima najviše odgovra. To ne znači da će oni sa prosečnom pesmom super proći.Neće.Naravno da je sve do pesme a onda i svega što ide uz nju. Ali da vas pitam sada nešto sve… pa šta vi mislite kad je Skandinavac uveo to praviulo , da je to palo sa neba? Ne nije..daje se prednost velikoj produkciji koju na escu može da ima Skandinavija saprimarnom ulogom naravno Švedske,.Daje se potencijalna prednost da iskoči neka zemlja sa blokom na istoku , koji bez obzira na oscilacije kao i skandinavski i dalje je jak i postoji ..između redova tu je prva Rusija sa jakom pesmom.To je i dokazano . možda al možda uspe neko da iskoči sa zapada, mada više slučajno kao Nemačka 2010 godine. Govorim baš o pobedi.
    To sve znači da ćemo mi svaku treću evroviziju imati najmanje u Skandinaviji. I to ćče tako biti . Jug , Blakna ceo , ne samo ex YUG , celča srednja Evropa , Španija i Poortugalija , pa čak i ITA… nemaju šansu da naprave pesmu kao Skandinavci . To je realnost. Niti realno mogu, niti znaju , jednostavno ništa.

    I ja tvrdim da je ovo sve smišljeno da bi se glorifikovala uloga Skandinavije , primarno i da bi tamo svaki 3 ći esc završio , minimum.

    Odgvorno tvrdim da neko sa Balkana celog neće u narednih 15 do 20 godina pobediti , jer nema šansu .

    Šta je potrebno uraditi i kuda će sve to odvesti , dok većini ne dođe iz d.peta u glavu? Ova pravila nisu sveto pesmo pa da s e ne menjaju ..
    Ili da se glasovi žirija svedu na manji značaj tj na 30 % .Ipak je to mali skup ljudi , koji glasa po svom nahođenju. 70 % publika.
    Ili da ostane 50 : 50 , ali da se ne rangiraju vse pesme, samo deset (bodovi 1 do 12)
    Takođe trebalo bi uvesti pravilo da bar prvi tri ili prvih 5 ide direktno i finale. Ipak treba osvojiti top 5 !

  10. Eurosong.hr — 30. svibnja 2015. u 15:09

    @dinko mislimo da zaista nema potrebe za ovakvim komentarom u cilju provociranja. Ugodno surfanje Vašom Eurosong destinacijom!

  11. Ajdin Mehić — 30. svibnja 2015. u 15:09

    @mrvlaxs Hvala Vam na komentaru.
    Meni je iskreno ovo bila jedna od boljih godina kada je u pitanju ponuda pjesama na Eurosongu, a uz to činjenica da smo imali i rekordan broj finalista – smatram da je zaista teško osvojiti TOP 10 plasman kod nekog žirija (osim ako niste veliki favorit kao Švedska, Rusija, Italija…). Recimo TOP 7 zemalja kod glasova žirija sve imaju preko 160 bodova, što znači da ne ostaje još puno prostora za druge zemlje da se smjeste u TOP 10. Stoga možda i tako iznenađujuće mali bodovi za neke zemlje u konačnici.

  12. Vladimir — 30. svibnja 2015. u 14:59

    Ne slazem se sa misljenjem u vezi sa Srbijom u ovome tekstu. Tacno je da nismo bili favoriti za pobedu, ali ovo sto se dogodilo ove godine sa zirijem je da kazemo nepravedno! Jer ziri nije tu da bi glasao po tome sta se meni svidja a sta ne, on je tu da bi strucno dao svoje misljenje (zato mu je pun naziv STRUCNI ZIRI ) a to misljenje treba da se tice PEVANJA, NASTUPA, PESME… ako je Bojana sa svojim vokalom, pesmom (koja nije vrhunska, ali nije ni losa)… dobije samo 12 poena od zirija onda je to stvarno sramota. Jer po ovom principu koji je ove godine bio ispada da ljudi u ziriju nisu nista drugo nego privilegovani gledatelji ciji jedan glas vredi kao nasih 100! Ja jesam za STRUCNI ZIRI, ali da on gleda i ocenjuje strucno i po kvalitetu izvodjaca , a ne po tome da li se njima licno nesto dopada ili ne!!!

    PS: Ziri ako nista drugo bar postavi najbolju pesmu za pobednika, ostali plasman je diskutabilan!

  13. Dinko — 30. svibnja 2015. u 14:14

    @rosshark i ostala škvadra koja je govorila da je sustav glasanja ne pošten, gdje ste sada??? Mislite li još uvijek da je vaša srbijica zakinuta za nešto hmmmm????

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?