Uoči jubilarnog, sedamdesetog izdanja Eurosonga, organizatori ovog natjecanja su predstavili osvježeni vizualni identitet natjecanja. Dosadašnji logotip, koji je u različitim verzijama pratio Eurosong od 2004., sada je redizajniran u jednostavniji i prepoznatljiviji znak. U središtu ostaje nezaobilazno eurovizijsko srce, koje je, kako prenosi eurovision.tv, naglašenije nego ikada. Uz novi logotip, uveden je i poseban simbol po imenu Kameleonsko srce. Riječ je o vizualnom elementu koji se prilagođava kulturnim utjecajima, identitetu zemlje domaćina, izvođačima ili određenoj temi. Poseban jubilejski simbol, tzv. „70. srce“, sastoji se od 70 slojeva, od kojih svaki predstavlja jednu godinu natjecanja čime je simbolično prikazana povijest Eurosonga.
Direktor Eurosonga, Martin Green, istaknuo je da je redizajn korak prema budućnosti:
Eurosong je uvijek bio priča o razvoju – glazbenom, kulturnom i kreativnom. Ovim redizajnom odajemo počast 70 izvanrednih godina, ali i otvaramo vrata uzbudljivoj budućnosti. Novi vizual je odvažan, zaigran i pun srca, baš poput samog natjecanja.
Dodao je kako će novi vizualni identitet pridonijeti jasnijem prepoznavanju brenda na digitalnim platformama, objediniti projekte vezane uz Eurosong te zaštititi brend na globalnoj razini, dok natjecanje nastavlja privlačiti novu publiku širom svijeta.
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?