Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Pobjednici natječaja inovativnih ideja za 2020.

  3 min za čitanje   1 komentar

Nakon što smo već saznali neka imena izvođača koji će nastupiti u Rotterdamu, novosti stižu i iz organizacijskog tima sljedećeg Eurosonga. Naime, objavljeni su pobjednici natječaja za medijske inovacije, budući da je želja organizatora da se na nadolazećem Eurosongu uvedu neke novine koje će još više publici približiti i pojačati doživljaj samog natjecanja tako da se gledatelji osjećaju kao da su u samoj Ahoy Areni u Rotterdamu, a ne kod kuće.

Preko 200 prijava

Natječaj je zaprimio preko 200 prijava iz 39 zemalja. Nakon završetka natječaja, organizatori su pregledali prijave i izabrali deset finalista. Finalisti su zatim pred organizacijskim timom Eurosonga te predstavnicima nizozemskih televizija NOS i AVROTROS trebali predstaviti svoje ideje. Nakon predstavljanja izabrana su tri pobjednika, a radi se o tvrtkama Kiswe Mobile iz Belgije, Sceenic iz Velike Britanije te TNO iz Nizozemske. Svaki od pobjednika osvojio je 35 tisuća eura kako bi svoju ideju uspjeli i ostvariti. Direktor nizozemske televizije NPO, jedne od organizatora Eurosonga, Martijn van Dam prilikom izbora je izjavio: „Eurosong 2020. godine mora pokazati svu medijsku kreativnost i inovaciju. Organizacija ovog događaja savršeno odgovara našim težnjama da se povežemo sa tvrtkama koje se bave inovativnom tehnologijom. Veliki broj prijava na natječaj pokazao je da je ova zamisao itekako uspješna. Zajedno s izabranim tvrtkama pokušat ćemo Eurosong učiniti inovativnijim i interaktivnijim.“

Kako izgledaju ideje?

Kiswe Mobile nudi veliki broj različitih prijenosa uživo (streamova) samog natjecanja. Svaki od njih nudio bi različite komentatore, od kojih bi neki bili i poznati influenceri s društvenih mreža. Time se zapravo svaki dostupan stream želi prilagoditi određenoj ciljanoj grupi gledatelja. Britanska tvrtka Sceenic nudi mogućnost istovremenog gledanja showa i komentiranja istog sa prijateljima ili obitelji putem chata uživo. Ideja nizozemske tvrtke TNO je korištenje kamera koje pružaju visoko kvalitetan pogled na cijelu pozornicu. Slika iz kamera bi se zatim projicirala na velike ekrane, npr. u kinima ili ispred Ahoy Arene i sl. Preko tih ekrana i slike iz kamera publika bi imala osjećaj kao da se zaista nalazi u Ahoy Areni i uživo gleda veliko glazbeno natjecanje.

Sve tri pobjedničke ideje obećavaju veći užitak gledanja Eurosonga, stoga nam ostaje vidjeti hoće li ove inovacije doista i zaživjeti u Rotterdamu iduće godine.

Rasprava1

  1. Tim Burton — 7. listopada 2019. u 20:37

    Oduševljen sam ovim idejama i ako budu i u realizaciji bile dobre kako izgledaju na papiru, Nizozemska će zadati pravu zadaću sljedećim organizatorima.

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?