Pogledajte spot za "My Friend" – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Pogledajte spot za “My Friend”

  1 min za čitanje   59 komentara

Prije nekoliko minuta, na službenom YouTube kanalu Eurosonga, objavljen je spot za pjesmu My Friend kojom će Jacques Houdek braniti boje Hrvatske na 62. natjecanju na najbolju pjesmu Europe. Spot koji je zadnjih dana sniman u Zagrebu djelo je ruku poznatog i vrlo talentiranog kreativnog tima na čijem čelu stoji redateljica spota Katja Restović. 

„Videospot će biti veoma human, emotivan i topao, s porukom koja slavi život kao čudo. Različitosti nas trebaju spajati, a ne razdvajati jer život nije glavna proba, nego ga treba zaista živjeti u svakome trenutku. Svi mi to vrlo često zaboravimo, zanemarimo te su mi i zato ovaj videospot i pjesma pravi izazov. Pokušat ću slikom izazvati emociju koju Jacques raskošno poklanja svojim glasom, a to i želi i očekuje od mene kao redateljice. Snimat ću s dragim prijateljem, snimateljem Josipom Ruzićem i njegovom ekipom. Moja će asistentica Ana Sever raditi prizore iza scene i fotografije sa snimanja“, izjavila je redateljica za eurosong.hrt.hr.

Podsjetimo, Jacques će na veliku eurovizijsku pozornicu izaći kao 12. u drugom polufinalu, 11. svibnja, kada će pokušati Hrvatskoj donijeti drugi uzastopni plasman u veliko finale Eurosonga.

 

Podržite Eurosong.hr

Znate li da sav sadržaj na portalu radimo volonterski, iz ljubavi prema Eurosongu, izvođačima i zajednici fanova?

Ako vam se sviđa što radimo, podržite nas!

Iza svega što vidite stoji 17 vrijednih fanova koji izdvajaju vrijeme, trud i novac za održavanje stranice, a kako bismo izvještavali s događanja sami plaćamo i putovanja i smještaj na Dori i Eurosongu.

Kako bismo i dalje mogli biti tu za vas i donositi vam zanimljive sadržaje, donirajte i pomozite da eurosong.hr ostane mjesto okupljanja za sve fanove iz regije.

Donirajte
0
PODIJELI ČLANAK

Rasprava59

  1. Marac2015 — 4. travnja 2017. u 16:16

    Ajme jel onog lika s Youtube-a netko platio da komentira svaki post tamo i se** po Jacquesu. Očaj.
    Mislim svatko ima svoje mišljenje, nekome se sviđa nekome ne, ali ono što taj radi je bolest.

  2. Marks — 4. travnja 2017. u 15:32

    I da, malo humora: sad bar znamo kako će se Žak prebacivati iz glasa u glas i koja će ga koreografija pratiti – stavljanje i skidanje naočala ?

  3. Marks — 4. travnja 2017. u 15:30

    Spot je low-budget, ali je zanimljiv, nije ni loše urađen. Čak i ova subliminalna gay romansa na trgu bana Jelačića je ok.
    Mislim da je isti mentalitet ovdje na Balkanu što se tiče pljuvanja po svome, pogotovo kod nas u BiH. Niste vi toliko strašni. Vi samo imate dosta internet prostora i stranica da iskažete "nezadovoljstvo". Žakovu pjesmu polako počinjem pjevušiti. Koliko mi nije drag Žak, toliko mislim da će oduvati nastupom u Kijevu. U svakom slučaj, još jedno srećno!

  4. Arctic Monkey — 4. travnja 2017. u 15:28

    Što se tiče tog pljuvanja svog mi srbi smo jos gori. :/ Prvo kada je objavljeno da ide Tijana svi su skocili: 1.nikad culi (kako ćes cuti kad samo slusas tres koji ti se servira i nesposoban si da nesto sam otkrijes) 2.što ona kad živi u Americi, a devojka ovde cesto jos joj se muz amer krstio u Marko da bi mogli u SRB da se vencaju u crkvi…3. ekstremni paćenici sa stavovima "ku*va udata za čamugu" i "ružna ko ku*ac"…. Jos sve to na lošem engleskom…Šta ćeš…

  5. Agent — 4. travnja 2017. u 15:25

    „Videospot koji smo danas objavili kruna je dosadašnjega višemjesečnog rada cijeloga tima na projektu My friend. Himna je to koja slavi život kao čudo, nadahnjuje i cilj joj je potaknuti slušatelja da svaki dan živi punim plućima. Pjesmom pozivamo na prijateljstvo, na poštivanje i slavljenje različitosti, što je bila i ideja videospota. Željeli smo oslikati nekoliko usporednih životnih situacija, koje su naša svakodnevica i trebaju nas podsjećati na to kako je život uistinu čudo. Budimo prijatelji neovisno o našim različitostima, one nas trebaju spajati, a ne razdvajati i upravo njih trebamo slaviti kako bi nam svima bilo ljepše i kako bismo uživali u najljepšemu daru koji smo primili, a to je život. To je jasna poruka koju smo željeli prenijeti i mislim da smo u tome uspjeli“, izjavio je Jacques Houdek.

    „Zahvaljujem svim predivnim ljudima koji su utkali dio sebe u stvaranje ovoga videospota. Imao sam veliku sreću i čast raditi s velikim majstorima zanata, ali i ljudima koji osjećaju i žive poruku pjesme, a to je ono najvažnije jer samo smo tako vjerodostojno mogli oživjeti ideju! Posebno bih htio zahvaliti redateljici Katji Restović i njezinoj ekipi na golemu trudu i tomu što su s tolikim zanosom i velikom ljubavlju prihvatili angažman“, dodao je Jacques Houdek.

    Redateljica službenoga videospota Katja Restović 1999. godine režirala je i videospot hrvatske glazbene dive Doris Dragović za pjesmu Marija Magdalena, a ta je pjesma u Izraelu osvojila četvrto mjesto i time ponovila najbolji hrvatski plasman na Euroviziji. Veliki uspjeh iskusna redateljica predviđa i Jacquesu Houdeku.

    „Ideja je bila stvoriti emotivan, topao, životan videospot u čemu je ekipa uspjela. Izazvati slikom emociju koju Jacques raskošno poklanja svojim glasom, bio je velik izazov i ogromno zadovoljstvo. Jacques i ja dugo surađujemo, dijelimo umjetnički senzibilitet, pa smo i ovoga puta istinski uživali u radu na ovome velikom projektu. U njegovu izvanserijskome talentu sad uživa i cijela Europa. Njemu i cijeloj ekipi želim mnogo sreće! Sigurna sam da će postići zapažen rezultat i na najljepši mogući način predstaviti Hrvatsku radioteleviziju i našu domovinu na Euroviziji, a sretna sam što smo moja ekipa i ja imali prigodu biti dijelom ove divne priče koju ćemo zauvijek nositi u najljepšemu sjećanju“, naglasila je redateljica Katja Restović.

    Pojasnila je da je snimanje trajalo dva dana, a snimalo se između 15 i 16 sati dnevno, no Jacques Houdek oko sebe je okupio sjajan tim. „Imali smo i izvrsnu pripremu, na čemu sam posebno zahvalna Jacquesovu menadžeru Mihovilu Beku. Radili smo s mnogo statista, prikazali nekoliko usporednih životnih situacija, a najvrednija je autentičnost karaktera priče, koju smo zajednički osmislili Jacques, Mihovil i ja. Posebno mi je zadovoljstvo spomenuti suradnike s kojima sam stvarala ovaj videospot: Josipa Ružića, vrhunskoga snimatelja koji je uz svoje asistente iz videoprodukcije Rose Art pridonio kvaliteti eurovizijskoga spota te asistenticu Anu Sever koja je radila prizore iza scene i fotografije sa snimanja“, dodala je Katja Restović.

  6. magix — 4. travnja 2017. u 15:20

    Ako je njemu ovo dobar spot, baš me zanima što podrazumijeva kao dobar nastup.Ovo je amaterizam na kvadrat.

  7. Agent — 4. travnja 2017. u 15:20

    fin, jednostavan spot, odlično!

  8. Arctic Monkey — 4. travnja 2017. u 15:18

    Potpuno nepristrasan komentar. Čini mi se da je malo kasno za spot jer ako se ne varam na tom kanalu sada postoje tri videa sa tom pesmom i ljudi koji su već otpisali pesmu najverovatnije neće pogledati spot. Da, spot jeste lep sa prelepim ljudima i najiskrenije vise bih voleo da se Zak manje pojavljuje… Na novo slusanje pesme isti utisak, ne sviđa mi se njegov glas u pop delovima tacnije na prelazu iz opere u pop. Jako je cudan taj kontrast od dubokog operskog do vrištećeg kao nezrelog glasa… Neka mu je sa srećom, u mom finalu jeste i to 15-20 mesto.

  9. Vaclav — 4. travnja 2017. u 15:10

    Ja i dalje mislim da je ovo "dark horse" ovogodišnjeg ESC-a.

  10. Sasha — 4. travnja 2017. u 15:04

    Tipkam ko pijan, pun tipfelera. Sorry ekipa 🙂

  11. Sasha — 4. travnja 2017. u 15:03

    Low budget spot, al koga briga za spot. Pjesmica mi je i dalje bullshit, ali samo pjesmica.
    Ako Žak otpjeva onako kako on zna, top 5 je siguran.
    Znakovito je da Žak nigdje do samih proba na Eurosongu ne želi javno otpjevati pjesmu, čak ga se nešto previše ne vidi ni na spotu.
    Poznavajući koliko se diva, vjerojatno priprema vokalno briljantan nastup. Ako mu to pođe za rukom, najbolji plasma RH u posljednih 15 godina.

  12. Lujka s ukusom — 4. travnja 2017. u 14:25

    @eurovisionaddict Slažem se! Pusti idiota neka priča šta želi iako nije istinito, pametan čovjek bi bio zadovoljan sa ovim a on nam pokazuje da uopće nije pametan ?

  13. Rita — 4. travnja 2017. u 14:17

    Sviđa mi se. Jaaaaaako lijep spot, no i ja sam mišljenja da su prekasno snimili spot. Gledam ja TOP 43 na YT i svi imaju ili spotove ili nastupe s nacionalnih finala, a mi Lyrics video. HRT kasni kad je u pitanju eurovizijski nastup, a ne kad je politika.

  14. Babe — 4. travnja 2017. u 14:14

    Bože kako smo mi blesav narod, ovaj OnajSaSluhom na yt u komentarima spota svima govori kako je Jacques homofob, kako pljuje po njima i kako mu je pjesma ista Let It Go. Ama na skoro svakom komentaru. Zašto smo mi takvi? Zašto pljuljemo po svome? Eurosong, nogomet itd. Ako se ikada odselim odselit ću se zbog ljudi, ne zbog posla.

  15. Tristan — 4. travnja 2017. u 14:06

    Dobar spot i super pjesma. Mislim da nam finale nije upitno.
    Uz dobar scenski nastup, u vokal ne sumnjam možemo u top 10. (Bez obzira šta kladionice i bunch of tetkas misle drugačije)….. 🙂

  16. Punktelos durch die Nacht — 4. travnja 2017. u 14:06

    Taj spot je trebao biti snimljen i predstavljen prije otprilike mjesec dana. Ovako je to sad jedino uludo potrošen novac koji su trebali uložiti u scenski nastup.

  17. Aleks994 — 4. travnja 2017. u 13:16

    Je-zi-vo. Ništa se tu meni ne dopada.
    Diva – Divetina – Žak

  18. Lujka s ukusom — 4. travnja 2017. u 12:44

    Svašta se događa u spotu
    Scene se mijenjaju svake sekunde ?
    Ovo je perfektno i nadam se da do Svibnja svi skontaju da je naša pjesma zapravo najbolja, a i imam nade da ljudi polako prestaju misliti da je pjesma užasna zbog brojeva lajkova i dislajkova

  19. Willdenovia — 4. travnja 2017. u 12:29

    Vrlo interantno , ali ne znam zašto toliko "ukrupno" scena.
    Moglo je malo bolje!

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?