Poznat koncept razglednica za Eurosong 2020. – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Poznat koncept razglednica za Eurosong 2020.

  1 min za čitanje   8 komentara

Još jedan segment Eurosonga 2020. je poznat od danas. Nizozemska televizija AVROTROS objavila je poziv za sve grupe, saveze, klubove i gradove za uključivanje u snimanje eurovizijskih razglednica (30-sekundnih filmića koji se emitiraju između nastupa).

Koncept razglednica koje će se emitirati tijekom Eurosonga 2020. bit će sudjelovanje svakog izvođača u aktivnosti, hobiju ili tradiciji u koju su uključene grupe Nizozemaca.

“Najbolje od Nizozemske”

– Savjesno smo odabrali da pokažemo najbolje od Nizozemske tijekom razglednica: ljude i gostoljubivost u svoj njihovoj raznolikosti. Nizozemci se često upoznaju kroz hobije, aktivnosti, tradicije i zajedništvo. Od uličnog roštilja, karnevalskih udruga, bratstava do nogometnih klubova, zborova i break dance grupa – radit ćemo zajedno – izjavio je izvršni producent događanja Sietse Bakker.

– Tijekom Eurosonga 2020. želimo to pokazati preko 180 milijuna ljudi. Sa sloganom Open Up kao utvrđenom temom, želimo pokazati pozitivnu i utvrđenu snagu koja pristaje ovoj zemlji – nadodao je Bakker.

Sve zainteresirane grupe koje se žele udružiti s natjecateljima Eurosonga 2020. mogu se prijaviti putem ove poveznice. Snimanja su predviđena za ožujak i travanj.

1 via AVROTROS
PODIJELI ČLANAK

Rasprava8

  1. Tristan — 12. prosinca 2019. u 22:50

    Do sad je sve bilo super, ali ogroman minus za organizatore i partnera za prodaju karata!! Nemam di komentirat pa cu ode. Prodalo se sve u 20 min, niti se zna koliko karata niti su ljudi znali koji su u redu i kad ce doc na red. Da ne spominjem masovni bunt od fanova, a jos je bilo i problema kod nekih sa placanjem! Sramota!

  2. Rafael — 10. prosinca 2019. u 19:45

    Ako Nizozemci ispune samo 20% mojih očekivanja, ovo će niti najbolji ESC u povijesti, a ako ne u povijesti onda barem unazad, pa, dosta godina. Jednostavan, ali efektan slogan, vrlo inovativan i zanimljiv logo i ovaj koncept razglednica zvuči jako zanimljivo. Go ahead the Netherlands! :))

  3. Tim Burton — 10. prosinca 2019. u 12:13

    Super vijest. Kod takvih razglednica sve dalje ostaje na estetici jer takav koncept sami izvođači+aktivnost u organizatorskoj zemlji ili zemlji odakle dolaze je rađeno još od sedamdesetih. Znači klasične razglednice, ništa pretjerano neobično i novo, ali provjereno i generalno dobra ideja. Ne sumnjam da će izgledati izuzetno dobro.

  4. Štefica Judita Tanner — 10. prosinca 2019. u 09:38

    Ovo neodoljivo podsjeća na razglednice iz 2015. i 2018.

  5. Niko bitan — 10. prosinca 2019. u 08:15

    Zanimljiva ideja, jedva čekam da ih vidim! Ali ni jedne razglednice, nikada neće doći ni blizu onih iz 2014.

  6. ESC fan — 10. prosinca 2019. u 04:03

    Vjerujem da ce biti interesantno. Nisam zadovoljan sloganom i logom, ali sam siguran da ce onaj najvazniji dio posla odraditi odlicno tako da cu se truditi da maksimalno izbjegavam ovaj logo koji je po mom misljenju najlosiji u posljednjih 10 godina iako je ideja dobra

  7. Don Bosco — 10. prosinca 2019. u 00:04

    Ovo će biti jedna od najboljih Eurovizijskih godina, još nije ni kraj godine, a sve se zna u vezi Eurosong-a u organizacijskom smislu.
    Svaka čast Nizozemska

  8. Don Bosco — 10. prosinca 2019. u 00:03

    Sviđa mi se ideja, znam da će biti na jako visokoj razini

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?