Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Poznata modna blogerica na “Sanremu 2020”?

  3 min za čitanje   2 komentara

Popularnost influencera s društvenih mreža polako se prelijeva i u svijet Eurosonga. Nakon što je prije nekoliko dana nizozemska YouTube šminkerica Nikkie de Jager s popularnog kanala NikkieTutorials iskazala želju da vodi Eurosong, jedna mnogo poznatija influencerica mogla bi voditi velikog brata Eurosonga.

Kako prenosi časopis Vero, u tijeku su pregovori za suvoditeljski posao na Festival di Sanremo 2020 talijanske televizije RAI s najpoznatijom modnom influencericom na svijetu Chiarom Ferragni, a izvori prenose kako su pregovori u dosta uznapredovaloj fazi. Ovo nije prvi put da se njezino ime spominje kao ime moguće suvoditeljice, jer su se slične glasine spominjale već 2017. i 2018. Na RAI-ju smatraju kako bi kombinacija Amadeus-Ferragni donijela izvrsne rezultate gledanosti.

Vjenčanje popularnije od onog Meghan i Harryja

S gotovo 17,5 milijuna pratitelja na Instagramu, 32-godišnja Ferragni je svoj uzlet započela prije deset godina, kada je otvorila blog The Blonde Salad, gdje bi postavljala fotografije svojih modnih kombinacija i opisivala ih. Kasnije će otvoriti modnu tvrtku pod istim imenom, a danas ima ugovore s brojnim modnim i kozmetičkim tvrtkama kao Lancome, Dior, Pantene, Calzedonia Intimissimi. Uspjeh u modnoj industriji uvelike je fascinirao i poznato američko sveučilište Harvard koji je održao seminar na temu uspjeha Chiare Ferragni. Usto, magazin Forbes smjestio ju je na prvo mjesto modnih influencera na svijetu, ispred puno poznatijih imena.

Talijanskim medijima uvelike je zanimljiv i njezin brak s dvije godine mlađim reperom Fedezom, koji je doticaj sa Sanremom imao samo jednom, i to 2015. kao autor pjesme Siamo uguali. Njihovo vjenčanje 2018. godine naveliko je popraćeno i na društvenim mrežama zahvaljujući heštegu #TheFerragnez, a njezina Diorova vjenčanica bila je spomenuta u 15% statusa na društvenim mrežama. Ako usporedimo s jednim vjenčanjem koje se odvijalo tri i pol mjeseca ranije, ono vojvode i vojvotkinje od SussexaGivenchyjeva vjenčanica Meghan Markle bila je spomenuta u tek 7% statusa.

Tijekom rujna, u talijanskim kinima izašao je dokumentarac o njezinom životu Chiara Ferragni: Unposted, za čiju je produkciju odgovoran i RAI Cinema. Iako ga je kritika dočelala na nož, film je oborio rekorde gledanosti talijanskog filma.

Hoće li biti zgotovljen posao između RAI-ja i Ferragni, nije poznato, no informacije o Amadeusovim suvoditeljima bi trebale izaći u siječnju 2020.

Rasprava2

  1. Diavolo — 25. rujna 2019. u 02:00

    Nikad čuo za dotičnu. Vjerojatno zato što (nevezano samo za nju) tu ”profesiju” ne priznajem (riga mi se kad čujem riječ influencer), niti će mi biti jasno zašto toliko prodiru u medije i zašto su bitni. Ali dobro, svijet je ionako otišao kvragu, pa zašto ne bi ljudima uzori bili likovi koji nemaju što pametno radit u životu osim naslikavanja i snimanja za društvene mreže. S druge strane ljudi koji hrabro i pošteno rade bivaju predmet sprdnje društva, kao i siromaštvo te neimaština. Mislim da tu naviku da nekoga nepotrebno idoliziraju, koja graniči sa zaluđenosti, mogu imati samo nezrela djeca, mada sam svjestan da ima i odraslih koji su gori od te djece. Bolest.

  2. Štefica Judita Tanner — 23. rujna 2019. u 19:45

    Ona je postala kao Kolinda i Kardashianke – iskače iz svake paštete. Iako joj je bebač presladak.

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?