Švedska televizijska kuća SVT i Europska radiodifuzna unija (EBU) otkrili su temu 68. natjecanja za pjesmu Eurovizije: “The Eurovision Lights” (“Svjetla Eurovizije”).
Kombinacijom polarne svjetlosti i harmoničnog ritma zvučnih ekvilajzera nastao je ovaj vizualni identitet za Eurosong 2024. ‘Svjetla Eurovizije’ koncept je koji se temelji na jednostavnim linearnim gradijentima, inspiriran okomitim linijama koje prožimaju i polarna svjetla i ekvilajzere zvuka, a stvoren je da bude svestran identitet koji se može prilagoditi prema potrebama.
Christel Tholse Willers iz SVT-a, zamjenica izvršnog producenta Pjesme Eurovizije 2024., izjavila je:
‘Tako smo ponosni što možemo predstaviti identitet koji je dizajniran da bude fleksibilan i koristan kako na ekranu tako i izvan njega. Inspiriran je veličanstvenim polarnim svjetlima, čija je ljepota i tajanstvenost pretočena u “Eurovizijska svjetla”. To je zadivljujuća i prekrasna mješavina svjetlucavih boja brenda Eurosonga koja se neće vidjeti samo u trima večerima uživo, već i u uzbudljivim varijacijama u različitim kontekstima na digitalnim platformama vezanim uz Eurosong.”
Johan Bello, iz produkcijske kuće Uncut, vodio je proces osmišljavanja teme:
“Identitet nije samo logotip, već priča za sebe, s polarnim svjetlima kao osnovom i paletom boja Eurosonga kao pokretačkom snagom. Ovaj spoj elemenata stvara dinamičnu i svestranu paletu koja će se otvoriti za kreativnu upotrebu na različite načine.”
Natjecanje za Pjesmu Eurovizije 2024. održat će se u Malmöu u utorak 7. svibnja (prvo polufinale), četvrtak 9. svibnja (drugo polufinale) i subotu 11. svibnja (veliko finale).
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?