Austrijska nacionalna televizija ORF predstavila je danas službeni logo Eurosonga 2015. Vizualni identitet predstavlja nastavak slogana “Gradimo mostove” (engl. Building Bridges) i ima oblik kugle koja tumači temu mosta u vizualnom jeziku veza i susreta koji se čine iznova i iznova.
Sfera i njeni valni oblici simboliziraju ujedinjenje i različitost, dok boje odražavaju individualizam, a u isto vrijeme i grade glazbene mostove, raznolikost umjetnika, pjesama i publike.
Izvršni supervizor Eurosonga Jon Ola Sand rekao je kako je “ovo veliki logo s znakom koji ima vrijednost prepoznavanja i beskrajne mogućnosti”.
Ravnatelj ORF-a Alexander Wrabetz istaknuo je kako su s ovim vizualnim identitetom predstavili suvremeni i profesionalni zabavni dizajn i dodao da je njegova svestranost prednost iz dva razloga – njegove dinamičnosti ekranskog dizajna i analogne upotrebe.
Ovaj logo će se koristiti od uniforme cijele ekipe pa do on-air grafike i robe.
Vizualni indentitet Eurosonga koristi se od 2004. godine – u riječi Eurovision slovo v je predstavljeno u obliku srca – i svake godine EBU potiče televizije da osmisle poseban logo za natjecanje koje organiziraju.
Izvor: Eurovision.tv
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?