Predstavnici domaćina Eurosonga 2025. Basela, švicarske televizije SRG SSR i Europske radiotelevizijske unije okupili su se danas kako bi predstavili logo 69. izdanja natjecanja.
Vizualni i audio identitet branda za 69. Eurosong razvio je umjetnički direktor Artur Deyneuve. Njegov cilj bio je stvoriti dizajn koji će ljudima omogućiti da se osjećaju saslušano i cijenjeno. Inspiriran švicarskom tradicijom izravne demokracije, koja se temelji na slušanju i dijalogu, Deyneuve je odabrao ‘slušanje’ kao središnju temu cijelog brending koncepta, nazivajući ga ‘Jedinstvo oblikuje ljubav’.
“Ako se međusobno slušamo, nalazimo ljubav”, kaže Deynevue.
“Podiže Eurosong na novu razinu”
Ova poruka bit će također prenesena vizualno kroz poznati simbol eurovizijskog srca, koji predstavlja dijalog, jedinstvo i ujedinjujuću moć glazbe. Pulsirajuća eurovizijska srca stoga su postala ključni element dizajna, koji simboliziraju milijune ljudi ujedinjenih diljem Europe u pjesmi, koji slušaju i slave zajedno. Popratna glazba baselskog izdanja kombinira modernu produkciju s tradicionalnim jodlanjem, Hackbrettom i alpskim rogom.
“Arturov promišljeni dizajn emocionalno angažira i podiže Eurosong na novu razinu. Eurovizijsko srce kuca u ritmu, simbolizirajući ujedinjujuću moć glazbe. Vjerno sloganu Eurosonga ‘Ujedinjeni glazbom’ (United by Music), spojit će ljude diljem svijeta”, poručili su su-izvršni producenti Eurosonga 2025. Moritz Stadler i Reto Peritz.
Svi koji žele prisustvovati jednom od tri showa mogu se već sada registrirati ovdje. Prvi krug prodaje krenut će 29. siječnja, a cijene se kreću od 40 do 350 švicarskih franaka.
Istodobno, predstavljena je pozornica koju je, kao što je otprije poznato, dizajnirao Florian Wieder. Kako je priznao Wieder, predloženi dizajn pozornice je inspiriran švicarskim Alpama i multikulturalnošću.
“Naš cilj bio je stvoriti revolucionarni koncept pozornice – cjelovito iskustvo kakvo nikada prije nismo vidjeli na Eurosongu. Zahvaljujući impresivnom rasporedu pozornice, publika će biti dio Eurosonga kao nikada prije”, riječi su Floriana Wiedera, kojeg su pohvalili Stadler i Peritz: “U Florianu Wiederu imamo dizajnera pozornice koji je kreativni vizionar i koji poznaje Švicarsku kao svoj džep. Uspio je stvoriti ‘potpisnu pozornicu’ koja će zauvijek biti povezana s Eurovizijom u Švicarskoj.”
Eurosong 2025. će se održati od 13. do 17. svibnja, a posebno gledanje održat će se na stadionu St. Jakob Park. Tko će sve sudjelovati, pročitajte ovdje.
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?