Promjene u Melodifestivalenu – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Promjene u Melodifestivalenu

  1 min za čitanje   Napiši prvi komentar

Melodifestivalen je jedan od najuspješnijih TV-formata u nordijskim zemljama proteklih godina te dobiva iznimno visoke ocjene. Glavna švedska televizija SVT uvodi promjene u formatu ovog natjecanja da bi se zadržala njegova popularnost i da bi postao još uzbudljiviji.

Naime, jedan od 32 sudionika će biti izabran izravno od strane posjetitelja SVT-ove web stranice. SVT će početi prihvaćati snimke na svojoj web stranici te će posjetitelji moći izabrati jednu pjesmu za Melodifestivalen. To je osmišljeno kako bi se doveli novi pjevači. Ovu ideju osmislio je Thomas Hall, projekt menadžer za Melodifestivalen.

Melodifestivalen ima neka posebna pravila za to. Za početnike, pisac ne može biti povezan na bilo koji način s nekom izdavačkom kućom, ali pjesma može biti otpjevana od strane nekog izvođača ako je namijenjena za Melodifestivalen. Pjesma ne smije imati političku temu.

Ova faza izbora će trajati oko 30 dana.

Švedsku je ove godine na Eurosongu u Moskvi predstavljala Malena Ernman s pjesmom “La Voix” te je osvojila 21. mjesto u finalu.

Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?