Ukrajinska televizija NTU, ujedno i domaćin Eurosonga 2017., prije nekoliko dana je otvorila natječaj kojim traži partnera za prodaju ulaznica. Do današnjeg dana sve tvrtke koje se bave online-prodajom ulaznica, mogle su se prijaviti, te tako postati partner-tvrtka Eurosonga 2017.
Prema uvjetima natječaja, tvrtke moraju imati modernu i high-tech stranicu s već istestiranim sistemom prodaje i rezervacije s garancijom sigurnosti osobnih podataka. Informacije o pobjedniku natječaja će biti objavljeno kroz koji tjedan.
Ulaznice za sveukupno devet showova će biti pušteno u prodaju. Zainteresirani kupci moći će kupit ulaznice za šest kostimografskih proba (2. i 3. dress rehearsal dvaju polufinala i finala), te za tri emisije uživo (dva polufinala i finale). Prve ulaznice će u prodaju krajem prosinca ili početkom siječnja 2017.
Podsjetimo, Eurosong 2017. održat će se u Kijevu od 9. do 13. svibnja. Kao mjesto održavanja odabran je Međunarodni izložbeni centar, kojeg je nedavno posjetila i Referentna grupa EBU-a.
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?