Danska nacionalna televizija DR je kao domaćin ovogodišnjeg Eurosonga odlučila razglednice ponovno fokusirati na izvođače. Tako će gledatelji diljem svijeta ponovno prije samog nastupa moći pobliže upoznati svakog sudionika natjecanja.
“Približit ćemo se sudionicima. Gledatelj bi tako trebao što bolje upoznati izvođača koji se pojavljuje na pozornici”, rekao je Jan Lagermand Lundme, DR-ov izvršni producent šoua.
To znači kako će snimke koje se prikazuju prije svakog nastupa, tzv. razglednice, biti koncentrirane na izvođača koji će se zatim pojaviti na pozornici. Iz tog razloga su sudionici zamoljeni da preuzmu još aktivniju ulogu u kreiranju kratkih snimaka tako što će interpretirati zastave svoje zemlje. Na taj će način gledatelji upoznati izvođača, ali i zemlju iz koje dolazi.
“Kriterij razglednica je da svaka zemlja ima dojam je njezin predstavnik, kao i sama zemlja, predstavljena na najbolji mogući način. Ukoliko gledatelj nakon toga dobije dojam da se približio zemlji i izvođaču, uspjeli smo u svom naumu”, objašnjava Lagermand Lundme.
Filmska ekipa će biti poslana u svaku zemlju sudionicu, a snimke će producirati Treshow Film Production.
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?