Kako piše gp.se, a prenosi esckaz.com, ovogodišnje eurovizijske razglednice, koje služe za pripremu nastupa na velikoj sceni, bit će maksimalno iskorištene kako bi gledatelji ispred malih ekrana što bolje upoznali naredne izvođače.
“Razglednice u Bakuu su se sastojale od kratkog prikaza greenrooma i izvođača, a potom 45 sekundi azerbajdžanskih pustinja i nebodera. I onda povratak na scenu i pjevača. Na kraju, ne znate je li ta osoba na sceni iz Bugarske, Mađarske ili Rumunjske. Od toga trebamo bježati” – izjavio je Martin Österdahl, producent Eurosonga 2013.
“Želimo se približiti izvođaču, pjesmi i natjecanju. Želimo veću dramatizaciju i želimo da gledatelji budu jako uzbuđeni pred svaki nastup“ – otkrio je Österdahl te dodao primjer: “Kada bugarska pjevačica izađe na scenu i krene s izvedbom svoje balade, želimo da se stvori određena povezanost između nje i gledatelja u areni i ispred malih ekrana. Dakle, ona ne smije biti neki anonimac koji dolazi na sceni. Trebali bismo svima stvoriti neku ideju što ovaj nastup znači za nju i za sve ostale stanovnike Bugarske.”
Österdahl je izjavio da je švedska televizija SVT odlučila financirati odlazak snimateljske ekipe u svih 39 zemalja sudionica ovogodišnjeg Eurosonga, kako bi snimili profile izvođača.
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?