Natjecanje za pjesmu Eurovizije 2024. svjedočilo je neviđenom uspjehu na više platformi, angažirajući ogromnu publiku kako u Europi tako i diljem svijeta. Zapanjujućih 163 milijuna gledatelja pratilo je događaj putem javnih medijskih kanala, pokazujući njegovu široku privlačnost. Glasovalo se iz 156 zemalja svijeta, naglašavajući međunarodni doseg i značaj natjecanja.
Posebno treba istaknuti izvanredan udio mladih u publici, najveći u povijesti, što ukazuje na trajnu popularnost Eurovizije među mlađom populacijom. Koristeći snagu društvenih medija, video zapisi s #Eurovision2024 prikupili su impresivnih 6,5 milijardi pregleda na TikToku, što je značajan porast od 1,7 milijardi pregleda u usporedbi s hashtagom prethodne godine. Natjecanje je također postiglo značajnu prekretnicu dosegnuvši gotovo 500 milijuna računa na TikToku, učetverostručivši doseg u usporedbi s 2023. godinom.
Rekordna gledanost
Ukupan doseg natjecanja porastao je za 1 milijun ljudi u usporedbi s 2023. i porastao je za 2 milijuna od natjecanja u Torinu 2022. Udio gledanosti Velikog finala bio je 46,7% – najveći udio od 2006. godine i gotovo trostruko veći od prosjeka emitiranih kanala (17,6%). Domaćin Švedska postigla je sličnu publiku kao i prošlogodišnje izdanje, s 2,3 milijuna gledatelja koji su pratili veliko finale. S 87,3%, njihov udio u gledanosti najveći je zabilježen za Eurosong od 2000. godine. Švicarska, koja je po treći put pobijedila na natjecanju, postigla je prosječnu publiku od 723 000 gledatelja u tri jezične regije, što je 40% više u odnosu na 2023. Drugoplasirana Hrvatska, koja je ostvarila svoj najbolji rezultat ikada na natjecanju, ostvarila je svoju najveću ESC publiku i udio u gledanosti od 2006. godine, s 1,1 milijun gledatelja odnosno 73,2%.
Tijekom tjedna trajanja događaja, 7,3 milijuna jedinstvenih gledatelja gledalo je nastupe uživo na službenom ESC YouTube kanalu, bilo dok su se događali ili u reprizi. Broj istodobnih pregleda Velikog finala na YouTubeu dosegao je vrhunac od 1,6 milijuna, 17,8% više od Liverpoola 2023., uz rekordne online preglede Prvog i Drugog polufinala; gotovo 35% online gledatelja bilo je u dobi između 13 i 24 godine.
Rekordi i na online platformama
Online digitalne platforme Eurosonga imale su još jednu rekordnu godinu. 486 milijuna jedinstvenih računa dosegnuto je na TikToku, ESC-ovom službenom partneru za zabavu, tijekom tjedana događaja, više od 4 puta više nego 2023. godine. Na Instagramu je dosegnuto 69 milijuna jedinstvenih računa – više nego dvostruko više nego 2023. godine. Videozapisi na platformi pregledani su 479 milijuna puta, 165% više nego prošle godine, dok je sadržaj na ESC Facebook stranici vidjelo 23 milijuna tijekom dva tjedna događaja. 42 milijuna jedinstvenih gledatelja u 231 zemlji i teritoriju gledalo je sadržaj na službenom YouTube kanalu tijekom tjedna emisija uživo.
Globalni glazbeni uspjeh
Natjecanje za pjesmu Eurovizije nastavlja proizvoditi svjetske hitove i promovirati glazbu iz svih zemalja sudionica u 2024. godini. U tjednu nakon Velikog finala ESC-a, 9 ovogodišnjih pjesama rangirano je na ESNS Radar Radio Airplay Chart Top 100. Službeni popis za pjesmu Eurovizije 2024. na Spotifyu ponovno je bio najstreamaniji popis za reprodukciju na Spotifyu na globalnoj razini dan nakon velikog finala.
Spotifyjeva ljestvica Global 200 za sve streaminge diljem svijeta također je vidjela 6 eurovizijskih pjesama iz 2024. koji su se istog dana probili među Top 200, pri čemu je pobjednik Nemo imao najviši rast na 17. mjestu, a također su ušle i pjesme iz Nizozemske, Hrvatske, Francuske, Ukrajine i Italije. Dana 12. svibnja, Eurosong 2024. bio je među 10 najboljih popisa za reprodukciju na Apple Musicu u cijelom svijetu. 35 pjesama s ovogodišnjeg događaja dospjelo je na Daily Top 100 na Apple Musicu u 57 zemalja diljem svijeta, uključujući 23 zemlje u kojima su dospjele na 1. mjesto i 42 zemlje u kojima su dospjele u Top 10.
Rasprava3
Manuella — 25. svibnja 2024. u 14:52
Produkcijski najbolji Eurosong u povijesti!
Sve ostalo, živa katastrofa…
No, šveđanima je samo bitno da produkcijski to izgleda odlično, da pokažu svijetu da su lideri u produkciji, a ostalo rade tek toliko što im to pravila Eurosonga nalažu…
Čisto punjenje ega od strane šveđana, ugl. vjerujem da smo sad mirni 10 godina od šveđana. Pa će za 10 godina opet željeti svijetu pokazati da su najbolji u produkciji…
Blink — 25. svibnja 2024. u 10:10
Naravno da su producenti Eurosonga zadovoljni. Sve po planu. Eurosong je popraćen. Šta bi još bilo da nema ratova,da prate Turska Mađarska Slovačka Rusija Bjelorusija pa i cijela Ukrajina. Itd. Njima je bitno da se Luksemburg vratio. Da je Australija redovna sudionica istog. Sve u svemu eto pobijedila Švicarska pa neka organiziraju. Možda Zagreb nije ni spreman za ovo. Ispadanje Australije u polufinalu i 0 od publike su mi dragi dijelovi ovog Eurosonga. Gubitnika Belgija i Nizozemska .Hrvatska moralni pobjednik.
Shanoa — 24. svibnja 2024. u 16:51
Odlično