RTS-ovo pojašnjenje odabira pobjedničkog logotipa – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

RTS-ovo pojašnjenje odabira pobjedničkog logotipa

  1 min za čitanje   Napiši prvi komentar

Donosimo vam tekst s internet stranica RTS-a:

Odluka o pobjednicima lokalnog natječaja za rješenje znaka i scene povjerena je stručnom žiriju [u sastavu Miodrag Tabački, scenograf, Slavimir Stojanović, dizajner, Ivan Stanković, direktor marketinške agencije Communis i Tanasije Kunijević, šef grafike RTS] čiju stručnost do sada nitko nije dovodio u pitanje.

Njihova odluka bila je jednoglasna.

Konačno rješenje znaka i scene bit će prilagođeno potrebama i ukupnom vizualnom identitetu ESC 2008., i USUGLAŠENO SA ČLANOVIMA REFERENTNE GRUPE I PREDSTAVNICIMA EBU.

eurofest_ogaeslo_scc07

Izvod iz objašnjenja autora idejnog rješenja vizualnog identiteta – šifra “MAMA”:

Za potrebe identiteta manifestacije EUROSONG 2008 bilo je potrebno kreirati znak koji je moguće primjeniti u više različitih medija, a koji se ujedno nadovezuje na službeni logotip manifestacije EUROSONG.

eurofest_ogaeslo_scc07

Zato se autorski tim opredjelio za kreaciju skupa različitih znakova koje povezuje slična simbolika: Glazba, Srbija, Europa, Ljubav, Mladost, Sreća,…

eurofest_ogaeslo_scc07

Zahvaljujući većem broju pojedinačnih simbola otvara nam se mogućnosti da ih prema potrebi kombiniramo i prilagodimo potrebama različitih medija.

eurofest_ogaeslo_scc07

Umjesto jednog, statičnog i uvijek istog znaka, osmišljen je čitav niz dinamičnih znakova.

Različit, ali uvijek prepoznatljiv – dosljednost identiteta je osigurana korištenjem istih simbola, boja i zajedničkim potpisom.

Novi identitet je svjež, dinamičan i stalno drugačiji, što su i karakteristike EUROSONGA.

0
PODIJELI ČLANAK

Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje!