Danska nacionalna televizija DR je danas službeno predstavila logotip s temom Eurosonga 2014. Iako je od 2004. u upotrebi jedinstveni logotip sa stiliziranim slovom “v” u obliku srca u kojem se nalaze zastave zemlje domaćina, Europska unija radiotelevizija svake godine potiče domaćina da osmisli posebnu tematsku grafiku aktualnog natjecanja.
– Eurovizijski dijamant predstavlja ono što nama predstavlja natjecanje: središte koje je u isto vrijeme svjetlucavo i snažno. Dijamant ima puno različitih strana i prikazuje različitost i bogatstvo koje će se pojaviti na sceni Eurosonga, izjavila je izvršna producentica danskog izdanja Pernille Gaardbo.
Objašnjava da to vizualno predstavlja pristup koji imaju prema ovom izdanju natjecanja: “surovost B&W Arene kombinirane sa svjetlucavim šouom, a u sredini pozornice dijamant kao ujedinjujuća sila, baš tamo gdje sve završava.”
Tematska grafika ima slogan #JoinUs u srcu dijamanta.
– Ideja je da je grafika u skladu sa sloganom #JoinUs, objašnjava producent šoua danske televizije Jan Lagermand Lundme.
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?