Službeno predstavljeni logotip i tema Eurosonga 2014. – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Službeno predstavljeni logotip i tema Eurosonga 2014.

  1 min za čitanje   Napiši prvi komentar

Danska nacionalna televizija DR je danas službeno predstavila logotip s temom Eurosonga 2014. Iako je od 2004. u upotrebi jedinstveni logotip sa stiliziranim slovom “v” u obliku srca u kojem se nalaze zastave zemlje domaćina, Europska unija radiotelevizija svake godine potiče domaćina da osmisli posebnu tematsku grafiku aktualnog natjecanja.

– Eurovizijski dijamant predstavlja ono što nama predstavlja natjecanje: središte koje je u isto vrijeme svjetlucavo i snažno. Dijamant ima puno različitih strana i prikazuje različitost i bogatstvo koje će se pojaviti na sceni Eurosonga, izjavila je izvršna producentica danskog izdanja Pernille Gaardbo.

Objašnjava da to vizualno predstavlja pristup koji imaju prema ovom izdanju natjecanja: “surovost B&W Arene kombinirane sa svjetlucavim šouom, a u sredini pozornice dijamant kao ujedinjujuća sila, baš tamo gdje sve završava.”

Tematska grafika ima slogan #JoinUs u srcu dijamanta.

– Ideja je da je grafika u skladu sa sloganom #JoinUs, objašnjava producent šoua danske televizije Jan Lagermand Lundme.

Pogledajte cijelu galeriju službene grafike Eurosonga 2014.

0
PODIJELI ČLANAK

Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?