Desetak dana nakon što je predstavljen na njezinom službenom VEVO kanalu, službeni YouTube kanal Eurosonga predstavio je danas spot za pjesmu Tick-Tock s kojom će na ovogodišnjem Eurosongu nastupati hrvatska predstavnica Albina.
Upoznajmo sebe, prihvatimo različitosti, jer svi smo jednako različiti i volimo ono što jesmo! – poruka je glazbenog spota kojeg je režirala Sandra Mihaljević na lokacijama kao što su dvorac Trakošćan, studio, garaža i cesta. Za razliku od verzije spota koji se nalazi na Albininom VEVO kanalu, ovdje možemo čuti dvojezičnu verziju pjesme s kojom je pjevačica pobijedila na Dori.
Pogledajte u nastavku glazbeni spot za eurovizijsku verziju pjesme:
Prisjetite se intervjua kojeg je ekskluzivno za naš portal dala redateljica Sandra Mihaljević.
Otkako je izabrana za pjesmu koja će predstavljati Hrvatsku, Tick-Tock je našla svoje mjesto na ljestvici najboljih domaćih pjesama, Deezeru i Apple Musicu te je bila u TOP10 najgledanijih videa na službenom eurovizijskom kanalu. Trenutno drži i titulu najgledanijeg videa nekog ovogodišnjeg predstavnika – kombinirajući pregleda na Eurovision Song Contest kanalu te na kanalu HRT Dora, nastup s Dore broji preko 2,9 milijuna pregleda! Što se tiče streamova na Spotifyju, trenutno broji više od 360 tisuća streamova, kada se zbroje brojke engleske verzije, lokalne verzije, verzije s Dore i instrumentalne.
Podsjetimo, Albina će nastupati u drugom dijelu prvog polufinala, koje je na rasporedu 18. svibnja.
Rasprava24
Euterpa — 12. ožujka 2021. u 15:42
@saffet112 Albina je rekla na press konferenciji da se "sve mijenja", ali koliko se sjećam, u kontekstu pitanja o nastupu. Vjerujem da je mislila na mijenjanje outfita, koreografije i staginga, a ne na revamp. Iskreno, meni je pjesma baš nekako kompletna, ne vidim potrebu za dodavanjem ičega. Bojim se da bi se dodavanjem stvari pjesmi dogodilo ono što zamjeram nekim drugim pjesmama ove godine – da imaju malo previše svega i da su pretjerali u želji da se istaknu.
Albina je prvi spot bila snimila prije Dore i ako sam dobro shvatila, zaključak da pjesma bolje zvuči s hrvatskim dijelom je došao poslije toga pa je zato ispalo tako.
Mihael Ibrisimovic — 12. ožujka 2021. u 14:06
@euterpa to mi je jasno, al nije mi jasno to igranje sa verzijama. Do maja ima jos dosta a cini mi se da ce barem 80 % sudionika esc snimiti barem po jos jedan spot . Nadalje Albina i njen tim su nam najavljivali da ce doci do nekih izmjena ali ja ih nekako ne cujem bas u ovoj verziji
Euterpa — 12. ožujka 2021. u 12:46
Meni je nakon drugog gledanja spota razočaranje nestalo. ^^ Čak kao da ima više dinamike nego prva verzija, možda mi se samo čini. Je da su moglo nešto više učiniti s hrvatskim dijelom, ali opet razumijem da su morali snimati i back-up izvedbu za Rotterdam i da je to sigurno bio prioritet.
@saffet112 Open Up version se dodalo da se razlikuje od prvog videa koji je stavljen na Albinin kanal u potpuno engleskoj verziji. Budući da je to sad eurovizijska pjesma, mogli su eventualno promijeniti u Eurovision Version.
Meni je baš nekako drago da su se odlučili za Open Up Version, simpatično mi je. :))
Mihael Ibrisimovic — 11. ožujka 2021. u 22:59
Hm….po cemu se Open Up verzija razlikuje od Dora verzije. Nije bas da mi je jasno