Spot za "Tick-Tock (OpenUp version)" predstavljen na službenom eurovizijskom kanalu – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Spot za “Tick-Tock (OpenUp version)” predstavljen na službenom eurovizijskom kanalu

  2 min za čitanje   28 komentara

Desetak dana nakon što je predstavljen na njezinom službenom VEVO kanalu, službeni YouTube kanal Eurosonga predstavio je danas spot za pjesmu Tick-Tock s kojom će na ovogodišnjem Eurosongu nastupati hrvatska predstavnica Albina.

Upoznajmo sebe, prihvatimo različitosti, jer svi smo jednako različiti i volimo ono što jesmo! – poruka je glazbenog spota kojeg je režirala Sandra Mihaljević na lokacijama kao što su dvorac Trakošćan, studio, garaža i cesta. Za razliku od verzije spota koji se nalazi na Albininom VEVO kanalu, ovdje možemo čuti dvojezičnu verziju pjesme s kojom je pjevačica pobijedila na Dori.
Pogledajte u nastavku glazbeni spot za eurovizijsku verziju pjesme:

Prisjetite se intervjua kojeg je ekskluzivno za naš portal dala redateljica Sandra Mihaljević.

Otkako je izabrana za pjesmu koja će predstavljati Hrvatsku, Tick-Tock je našla svoje mjesto na ljestvici najboljih domaćih pjesama, Deezeru Apple Musicu te je bila u TOP10 najgledanijih videa na službenom eurovizijskom kanalu. Trenutno drži i titulu najgledanijeg videa nekog ovogodišnjeg predstavnika – kombinirajući pregleda na Eurovision Song Contest kanalu te na kanalu HRT Dora, nastup s Dore broji preko 2,9 milijuna pregleda! Što se tiče streamova na Spotifyju, trenutno broji više od 360 tisuća streamova, kada se zbroje brojke engleske verzije, lokalne verzije, verzije s Dore i instrumentalne.

Podsjetimo, Albina će nastupati u drugom dijelu prvog polufinala, koje je na rasporedu 18. svibnja.

49
PODIJELI ČLANAK

Rasprava28

  1. Euterpa — 12. ožujka 2021. u 15:42

    @saffet112 Albina je rekla na press konferenciji da se “sve mijenja”, ali koliko se sjećam, u kontekstu pitanja o nastupu. Vjerujem da je mislila na mijenjanje outfita, koreografije i staginga, a ne na revamp. Iskreno, meni je pjesma baš nekako kompletna, ne vidim potrebu za dodavanjem ičega. Bojim se da bi se dodavanjem stvari pjesmi dogodilo ono što zamjeram nekim drugim pjesmama ove godine – da imaju malo previše svega i da su pretjerali u želji da se istaknu.

    Albina je prvi spot bila snimila prije Dore i ako sam dobro shvatila, zaključak da pjesma bolje zvuči s hrvatskim dijelom je došao poslije toga pa je zato ispalo tako.

  2. Saffet112 — 12. ožujka 2021. u 14:06

    @euterpa to mi je jasno, al nije mi jasno to igranje sa verzijama. Do maja ima jos dosta a cini mi se da ce barem 80 % sudionika esc snimiti barem po jos jedan spot . Nadalje Albina i njen tim su nam najavljivali da ce doci do nekih izmjena ali ja ih nekako ne cujem bas u ovoj verziji

  3. Euterpa — 12. ožujka 2021. u 12:46

    Meni je nakon drugog gledanja spota razočaranje nestalo. ^^ Čak kao da ima više dinamike nego prva verzija, možda mi se samo čini. Je da su moglo nešto više učiniti s hrvatskim dijelom, ali opet razumijem da su morali snimati i back-up izvedbu za Rotterdam i da je to sigurno bio prioritet.

    @saffet112 Open Up version se dodalo da se razlikuje od prvog videa koji je stavljen na Albinin kanal u potpuno engleskoj verziji. Budući da je to sad eurovizijska pjesma, mogli su eventualno promijeniti u Eurovision Version.

    Meni je baš nekako drago da su se odlučili za Open Up Version, simpatično mi je. :))

  4. Saffet112 — 11. ožujka 2021. u 22:59

    Hm….po cemu se Open Up verzija razlikuje od Dora verzije. Nije bas da mi je jasno

  5. sunflower — 11. ožujka 2021. u 20:04

    @piceza Istina…ali bar se imamo čemu nadati ovaj put.

  6. NEON — 11. ožujka 2021. u 18:08

    Sigurno će i Albinina matična kuća Universal Music Croatia dati cijelom projektu veliku financijsku podršku za spektakularni nastup u Rotterdamu ! 💪

    Sam spot me je ostavio ravnodušnim, tj. najbolji dio spota su plesni kadrovi i s obzirom na energiju pjesme – spot je trebao biti full plesni …… ono, do posljednjeg daha ! 🔥

    Glavno je da srce kuca u ritmu TICK ❤️ TOCK !!!

  7. Piceza — 11. ožujka 2021. u 17:55

    @sunflower
    Pa ne znam bas, Hrvatska ako uđe u finale bit ce borderline qualifier…
    em sto je Hrvatska, em sto je u drugom dijelu polufinala gdje su sve brze pjesme i drzave koje se izdvojit veci novac za scenski nastup, a i blokovi drzava koje ce glasati jedne za druge, koliko god se nadali da nece…

  8. sunflower — 11. ožujka 2021. u 17:34

    Ako izuzmemo Litvu i Cipar konkurencija je stvarno prejadna, tako da u finale ne treba sumnjati.
    Meni je spot super, ne razumijem zašto ga ljudi hejtaju, ovo je kilometrima iznad svega što smo do sad imali.
    Pa sjetite se spota iz 2019., cijele 3 min u nekom mračnom podrumu i ništa se ne događa, svaka čast onome ko je odgledao do kraja.
    Samo šteta da su dva videa i za nastup s Dore i za spot, da je samo jedan imao bi puno više pregleda.

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?