Od velikog finala 67. Eurosonga nije prošlo ni sedam dana, a ovogodišnje eurovizijske pjesme počinju zauzimati pozicije na mnogim top listama, pa tako i na onima streaming servisa. Jedna platforma na kojoj su ovogodišnje uzdanice postigle velik uspjeh je i Spotify, na čijoj se listi 50 viralnih singlova trenutno nalaze 22 eurovizijske pjesme.
U vrijeme pisanja ovog članka najviše i pritom prvo mjesto drži ovogodišnji finski predstavnik Käärijä s pjesmom Cha Cha Cha. Odmah se iza njega na drugom mjestu nalazi pobjednička Tattoo, dok su među pet najslušanijih austrijska Who The Hell Is Edgar? (3. mjesto) i Carpe Diem slovenskog sastava Joker Out (5. mjesto).
Zanimljivo, hrvatski predstavnici na listi drže istu poziciju kao i onu eurovizijsku – 13. mjesto.
Cijeli pregled pozicija na listi 50 viralnih pjesama izgleda ovako:
- Cha Cha Cha (#1)
- Tattoo (#2)
- Who The Hell Is Edgar? (#3)
- Carpe Diem (#5)
- Because of You (#9)
- Promise (#11)
- Mama ŠČ! (#13)
- Break a Broken Heart (#14)
- Watergun (#15)
- Solo (#19)
- Soarele și luna (#20)
- Samo mi se spava (#21)
- Queen of Kings (#22)
- My Sister’s Crown (#23)
- Blood & Glitter (#27)
- Évidemment (#30)
- Bridges (#31)
- Future Lover (#32)
- Unicorn (#37)
- Ai coração (#39)
- Heart of Steel (#44)
- Stay (#49)
Kakva je situacija na drugoj ljestvici?
Dok gotovo sve pjesme koje su se našle u velikom finalu Eurosonga krase ljestvicu 50 viralnih, stanje je drugačije kod liste Najboljih 50 (Globalno) koja dnevno ažurira statistike najizvođenijih singlova. Naime, na tu su se ljestvicu smjestile svega tri ovogodišnje eurovizijske pjesme.
Najbolja od njih je ona dvostruke pobjednice Loreen koja trenutno zauzima devetu poziciju. Singl finskog viceprvaka Käärije nalazi se četiri mjesta niže, na 13. poziciji, dok je pri kraju liste na 47. mjestu pjesma Queen of Kings norveške predstavnice Alessandre.
Kada se osvrćemo isključivo na broj streamova od datuma izlaska pjesama, Tattoo ih trenutno ima najviše – preko 76 milijuna! Nakon nje se nalazi viralna norveška uzdanica s preko 56 milijuna, dok ih Cha Cha Cha broji više od 39 milijuna.
Hrvatski predstavnici na ovoj su platformi dobili osjetan broj novih slušatelja koji se sada na njihovom profilu okupljaju u milijunskoj brojci, dok je Mama ŠČ! očekivano njihova najslušanija pjesma s točno 3, 701 943 streamova.
Podsjetimo, svih ovogodišnjih eurovizijskih pjesama možete se prisjetiti i preslušavanjem naše Spotify playliste.
REIN LOVER — 20. svibnja 2023. u 11:42
Pa kad je Sanremo najpoznatiji festival u Italiji , a i u Europi nakon Eurovizije, Talijani uvijek slusaju i nabijaju preglede i slusanja
Kosta1304 — 20. svibnja 2023. u 09:54
Marcova Due vitae je ubedljivo najbolja i najslusanija pesma!