Šveđani predstavljaju ideje: Povezati Europu i povećati uzbuđenje kod gledatelja – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Šveđani predstavljaju ideje: Povezati Europu i povećati uzbuđenje kod gledatelja

  3 min za čitanje   Napiši prvi komentar

Švedska organizacijska grupa zadužena za Eurosong 2013. već uveliko planira na koji način vratiti stari sjaj ovom natjecanju, a da ono u isto vrijeme ostane približno grandiozno i spektakularno. “Naredni Eurosong ne bi trebao predstavljati i promovirati isključivo Švedsku. To jednostavno ne djeluje ispravno i prkosi se orginalnim idejama iz 50-tih godina prošlog stoljeća“ – izjavio je Martin Österdahl, švedski izvršni producent Eurosonga. Österdahl smatra kako se temeljne vrijednosti trebaju ponovo postaviti na vrh – premostiti kulturne različitosti i prenijeti poruku kako su svi ljudi jednaki.

Razglednice koje se prikazuju pred svaki nastup na Eurosongu često su korištene za turističku promociju zemlje domaćina. Šveđani su najavili izmjene te dodavanje novih elemenata koji će kroz ove razglednice povećati napetost i na najbolji mogući način nas pripremiti za nastup koji slijedi.

Želimo se približiti izvođaču, pjesmi i natjecanju. Želimo veću dramatizaciju i želimo da gledatelji budu jako uzbuđeni pred svaki nastup“ – otkrio je Österdahl te dodao primjer: “Kada bugarska pjevačica izađe na scenu i krene s izvedbom svoje balade, želimo da se stvori određena povezanost između nje i gledatelja u areni i ispred malih ekrana. Dakle, ona ne smije biti neki anonimus koji dolazi na sceni. Trebali bismo svima stvoriti neku ideju što ovaj nastup znači za nju i za sve ostale stanovnike Bugarske.”

Po ugledu na susjede Norvežane: Šveđani žele stvoriti sličnu pa ako ne i bolju atmosferu

Švedski tim je zaključio kako postoji enorman potencijal za razvijanje raznih ideja koje će pomoći pri realizaciji Eurosonga 2013. – ideja koje će vratiti stare vrijednosti ovom natjecanju na način da se svi ljudi koji budu dijelom Eurosonga osjećaju povezano. “Puno je posla ostalo za napraviti, na tisuće ideja su tu i treba odabrati najbolje. Treba razmišljati i o činjenici da pored svih nastupa i davanja glasova zapravo i ne ostane puno vremena. Cilj nam je te kratke intervale upotpuniti nečim posebnim“ – za kraj je dodao Österdahl.

Eurosong.hr je već ranije pisao o promjenama na Eurosongu. Dejan Kukrić, član referetne grupe, izjavio je prije otprilike mjesec dana kako su Šveđani puni novih ideja i kako možemo očekivati značajne promjene na Eurosongu. Nije isključio ni mogućnost promjene koncepta glasanja u finalu, sve s ciljem da se poveća napetost i uživanje onih ispred malih ekrana. Dodajmo i informacije kako će Eurosong u Švedskoj imati samo jednog voditeljilja/voditeljicu, te da su Šveđani najavili reduciranje kada je u pitanju korištenje LED ekrana na sceni. Ostaje nam za vidjeti hoće li Europi ponovo moći ponuditi nešto revolucionarno kao što su bili u pitanju LED ekrani 2000. godine, kada je ova zemlja bila domaćin.

Podsjećamo, 58. izdanje Eurosonga Šveđane će koštati 12 milijuna eura. Natjecanje će biti održano u Malmö areni pred približno 10 000 gledatelja.

Eurosong 2000. i poseban trenutak na 1:46 – Što će nam Švedska prirediti 12 godina poslije?

Podržite Eurosong.hr

Znate li da sav sadržaj na portalu radimo volonterski, iz ljubavi prema Eurosongu, izvođačima i zajednici fanova?

Ako vam se sviđa što radimo, podržite nas!

Iza svega što vidite stoji 17 vrijednih fanova koji izdvajaju vrijeme, trud i novac za održavanje stranice, a kako bismo izvještavali s događanja sami plaćamo i putovanja i smještaj na Dori i Eurosongu.

Kako bismo i dalje mogli biti tu za vas i donositi vam zanimljive sadržaje, donirajte i pomozite da eurosong.hr ostane mjesto okupljanja za sve fanove iz regije.

Donirajte
0
PODIJELI ČLANAK

Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?