Pobjednička pjesma ovogodišnjeg Eurosonga, Tattoo, danas je ostvarila još jednu važnu prekretnicu. Na Spotifyju, jednoj od najpopularnijih platformi za slušanje glazbe, prema broju streamova prestigla je eurovizijski klasik Waterloo u izvedbi sastava ABBA. S ovim je ostvarenim pothvatom postala najslušanija švedska predstavnička pjesma na tom servisu.
U trenutku pisanja ovog članka, Tattoo kojeg izvodi Loreen broji točno 270.508.285 slušanja. Waterloo ih ima svega 37 tisuća manje, točnije 270.471.208.
Važno je napomenuti kako se radi o službenim studijskim verzijama singlova, te da u statistike ne ulaze brojke remiksiranih, akustičnih i drugih verzija.
Priznanja se samo redaju
Osim što je pobjednička skladba 67. Eurosonga postala najslušanija pjesma koja je Švedsku predstavljala, sukladno je zasjela na tron najslušanijih singlova i s njihovog predizbora Melodifestivalena.
Kada u obzir uzimamo streamove najuspješnijih eurovizijskih hitova općenito, možemo vidjeti kako se Tattoo nalazi na petom mjestu. Korisnici Spotifyja više su puštali jedino Arcade, Snap, Zitti e buoni i Fairytale.
“Tattoo” by Loreen is now the 5th-most streamed #Eurovision song of all time on Spotify, surpassing “Waterloo”. 🇸🇪
— Eurovision Charts (@esc_charts) September 15, 2023
Uspjeh izvan “eurovizijskog mjehurića”
Dodatno priznanje pjesmi s potpisom Thomasa G:Sona pristiglo je i prošlog tjedna. Tada je ova skladba pronašla mjesto na popisu 100 najslušanijih švedskih pjesama svih vremena, gdje Loreen uživa u društvu Aviciija, Swedish House Mafije, Zare Larsson i mnogih drugih.
Hoće li se stanje promijeniti te hoće li ABBA uzvratiti udarac na platformi kojoj je kolijevka također Švedska, saznat ćemo u narednim danima i tjednima.
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?