"The Sound of Beauty" slogan Eurosonga 2022. – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

“The Sound of Beauty” slogan Eurosonga 2022.

  4 min za čitanje   33 komentara

Talijanski grad Torino sprema se za utorak 25. siječnja, kada će se u nekadašnjoj palači Palazzo Madama održati ždrijeb za polufinala. Povodom toga, domaćin Eurosonga 2022. počeo je s ukrašavanjem grada, ne slutivši kolika je moć društvenih mreža, pa su tako na Twitteru objavljene fotografije iz centra Torina s logom i sloganom ovogodišnjeg Eurosonga. Predvečer, službena eurovizijska stranica objavila je logo i slogan Eurosonga 2022.

Ovogodišnje, 66. izdanje Eurosonga održat će se pod sloganom The Sound of Beauty (Zvuk ljepote).

Prema pisanju talijanskog portala Eurofestivalnews, slogan ujedinjuje zvuk (element Eurosonga) i ljepotu (shvaćenu kao simbol Italije). Prema tome, to je sinteza glazbe i umjetnosti, gdje se umjetnička ljepota, koja simbolizira Italiju u svijetu, ujedinjuje s glazbenom ljepotom, koje će se objediniti u pjesmama 41 zemlje sudionice.

Eurosong 2022. logo
Logo i slogan Eurosonga 2022. u Torinu (EBU / Rai)

[AŽURIRANO, 24. siječnja, 18:00 sati]

Inspiracija za logo i slogan

Kao što je najavljeno, Europska radiotelevizijska unija i talijanska televizija Rai službeno su predstavile inspiraciju za logo i slogan Eurosonga 2022. Ovog puta, logo Eurosonga je baziran na simetričnoj strukturi i uzorcima kimatike – studija fenomena valova zvuka, što je jedno od gradiva fizike u trećem razredu srednje škole.

Kimatika i Chladnijeve figure

Termin kimatika je skrojio švicarski znanstvenik i filozof Hans Jenny, a pojam je došao od grčke riječi κῦμα (kyma), što znači val. Njegovi eksperimenti su pokazali da ako se sitan prah stavi na metalno polje i puste vibracije akustičnih valova, taj prah će stvoriti specifične uzroke.

Ti uzorci, poznati i kao Chladnijeve figure se konfiguriraju, npr. kao u slučaju harmoničnim zvukovima, u simetrične geometrijske oblike i kompozicije, slične specifičnostima mandale.

Kimatičke figure (EBU / Rai)

Inače, ako se vratimo osam godina unatrag, koncept Chladnijevih figura korišten je u razglednici Sjeverne Makedonije na Eurosongu 2014.. Tada je Tijana Dapčević pomoću svog violončela stvorila zastavu svoje zemlje, čega se možete prisjetiti u videu ispod.

Slične strukture imaju i tzv. talijanski vrtovi, koji se također baziraju na simetriji i osnoj geometriji, te poštuju ideju “reda ispred prirode”. Kako je potvrdio EBU, upravo su talijanski vrtovi inspiracija za izgled pozornice Eurosonga, no više informacija o tome bit će objavljeno naknadno.

Kimatika u logu vizualno nagovještaja i sunce i kozmički portal koji se može “otvoriti ideji zvuka ljepote”.

Talijanski dizajn

Za razliku od prethodnih godina, kada je uglavnom na logu dominirao font Gotham, ove godine je na logu font Arsenica. Ovo serifno pismo dizajnirao je Francesco Canovaro za Zetafons, a razvio ga je dizajnerski tim kojeg čine Mario De Libero, Andrea Tartarelli i Cosimo Lorenzo Pancini.

Arsenica

Dizajn Arsenica je inspiriran dizajnom talijanskih postera početkom 20. stoljeća, u vrijeme kada su tipografija, pismo i ilustriranje bili blisko isprepleteni, potičući stare stilove pisanja, često prožete senzibilitetom secesije i art decoa. Umjetnici poput Giorgija Muggianija i Marcella Dudovicha često su radili postere za tvrtke poput Cinzano, Pirelli i Rinascente, i tipografske dizajne za novine.

Kako navodi EBU, korištenje tipografije je ključ kako bi se još više afirmirao talijanski identitet ovogodišnjeg natjecanja. Dizajn postera i brendiranje su u središtu povijesti talijanskog dizajna, i preko tipografije učvršćuju kompletni talijanski izgled i osjećaj ovogodišnjeg natjecanja.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Eurofestival Italia (@eurofestival.italia)

Podsjetimo, ždrijeb u utorak će započeti u 12:00 sati. Sve o tome kako će se odvijati ždrijeb, pročitajte ovdje

Pretplatite se na našu playlistu na Spotifyju kako biste pravovremeno dobili obavijest kada se dodaju nove pjesme!

Podržite Eurosong.hr

Znate li da sav sadržaj na portalu radimo volonterski, iz ljubavi prema Eurosongu, izvođačima i zajednici fanova?

Ako vam se sviđa što radimo, podržite nas!

Iza svega što vidite stoji 17 vrijednih fanova koji izdvajaju vrijeme, trud i novac za održavanje stranice, a kako bismo izvještavali s događanja sami plaćamo i putovanja i smještaj na Dori i Eurosongu.

Kako bismo i dalje mogli biti tu za vas i donositi vam zanimljive sadržaje, donirajte i pomozite da eurosong.hr ostane mjesto okupljanja za sve fanove iz regije.

Donirajte
1 via EBU
PODIJELI ČLANAK

Rasprava33

  1. EsEs — 24. siječnja 2022. u 16:21

    As I said, trebalo je sačekat animacije. Sve smišljeno kako treba i ima priču (kao i običo) eto ko da su maslačci baš originalni

  2. Niko bitan — 22. siječnja 2022. u 18:25

    Ngl, it's growing on me. Čekam da vidim animacije.

  3. Manuella — 22. siječnja 2022. u 17:48

    Ajme komentara. Ekipa se ovdje ponaša kao da je doktorirala Euroviziju! Hahahaha
    Ugl. Talijani imaju lagan posao, nadmašiti prošlogodišnji Eurosong. To stvarno neće biti problem, jer su Nizozemci imali teški debakl od slogana, loga, organizacije natjecanja…

  4. LoveWave — 22. siječnja 2022. u 13:48

    Meni su logo i slogan skroz ok. Ne kužim ove drametine po pitanju toga na društvenim mrežama😅

  5. Precious — 22. siječnja 2022. u 13:01

    Meni se sviđa, vjerujem da će biti još bolje animirano.

  6. LadyOfValyria — 22. siječnja 2022. u 12:09

    Logo ko logo… Svakakvih cringeova smo se nagledali ovih godina tak da pojedinci smanjite doživljaje.

  7. EscSerbonia — 22. siječnja 2022. u 11:58

    Ja bi u logo stavio konturu italijanske čizme (mapa) ,okolo note koje vrcaju na sve strane ili su raspoređene u krug oko čizme i naravno par korneta italijanskog sladoleda 🙂
    Slogan: " Pevajmo uvek, pevajmo zajedno " ili
    " Studio dobrog zvuka "

  8. EscSerbonia — 22. siječnja 2022. u 11:48

    Pa ne veruejm da nam je neko dao tačnu interpretaciju logoa. Zašto je baš takav zna onaj koga je kreirao. Možda da Emica progugla po italijanskoj elektronskoj štampi i pokuša da pronađe interpretaciju kreatora logoa. Mene ni malo ne podseća ni na Italiju niti na Evropu niti na esc kao takav.
    Što se tiče samog slogana ,on je onako univezalan. Niti je to loše, niti je wow dobro. Moglo je biti kud i kamo originalnije. To sigurno. Ne znam kao da se trude da idu sa sloganima do krajnjih banalnosti.
    Beogradski slogan je bio " Ušće zvuka" .Moram priznati daleko originalnije i to dvostruko od " lepota zvuka" .

    I na kraju sve je to nebitno ,samo da se stigne i održati u maju 2022 godine ,s obzirom na obzir ! Kad Evropa priča u tom obimu i nikad više o onom o čem su zatrpane prve strane svih medija i svih tlevizija onda baš ne veruejm da će nekom biti do pesme. Prosto nema smisla.
    Zato kakv god da je logo i slogan, neka ih. Radujete im se.

  9. Rafael — 22. siječnja 2022. u 10:41

    Dakle, slogan je vrh! Napokon iz slogana se može reći kako je Eurosong, barem na papiru, glazbeno natjecanje. Drago mi je da nisu išli s limunadama na koje smo navikli tipa We are one, come together, celebrete diversity etc. #forzaItalia

  10. Tin Spix — 22. siječnja 2022. u 10:26

    Ne razumijem zasto se svi triggeraju na izgled loga, pa ne odlucuje logo niti je kljucan za konacne rezultate glasovanja 😂

  11. YeahYeahFire — 22. siječnja 2022. u 00:14

    S jedne strane Italijani su napravili pomak u vidu fonta i kombinacije boja,a sa druge strane su nazadovali što se tiče slogana (iako su uvek cringe),a logo je stvar navike,sećam se da su se fanovi i prošle godine bunili za update open up logoa.
    Čekam da vidim kako će izgledati u svojim varijacijama,ali stvarno ne vidim razlog za toliko negodovanje.

  12. Hari Eurovision — 22. siječnja 2022. u 00:11

    Sto se mene tice, meni je ovaj logo bas super, kao prvo nema vise one standardne tamno plave boje i takodjer su se talijani potrudili da i font slova promjene. Takodjer mene ovaj logo podsjeca na kombinaciju logotipova iz 2010,2012 i 2016. 🙂

  13. Don Mauro Borelli de Aviva — 21. siječnja 2022. u 23:49

    Ne sumnjam da će ovaj logo (ili njegova mala preinaka) odlično funkcionirati u animaciji prije nastupa.
    Hvala Bogu i Talijanima što su odabrali novi font, već je postalo naporno za gledati jedan te isti font u malim izmjenama i verzijama svih ovih godina.

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?