Upoznajte tim koji stoji iza Eurosonga 2018.

Podijeli na Facebook Twitter
Firotour.cz

Još su puna dva mjeseca do početka središnjeg događaja eurovizijske sezone – Eurosonga 2018. Televizijski show koji će privući tisuće posjetitelja u portugalski glavni grad, a milijune prikovati za male ekrane osmišljava se do najsitnijih detalja. Kako bi sve proteklo u najboljem redu, a gledatelji dobili još jedan Eurosong za pamćenje brine se čak 700 profesionalaca koje su EBU i RTP angažirali za potrebe izravne organizacije natjecanja, dok će tisuće javnih i gradskih službenika u Lisabonu posredno brinuti da Eurosong 2018. protekne u najboljem redu.

Tim za organizaciju prvog Eurosonga u Portugalu sastoji se od najboljih europskih producenata, redatelja, dizajnera i drugih profesionalaca, a čak 70% njih doći će u Portugal iz drugih europskih zemalja, te Sjedinjenih Američkih Država samo kako bi sudjelovali u pripremi natjecanja, dok će preostalih 30% činiti Portugalci.

  • Izvršni producent – João Nuno Nogueira (Vođa cijelog projekta odgovoran za kontakte s EBU-om i RTP-om, te koordinaciju svim ostalim članovima tima)
  • Zamjenik izvršnog producenta / TV producent – Paulo Resende (Šef produkcijskog tima Eurosonga)
  • Zamjenica izvršnog producenta/ Producentica showa – Carla Bugalho (Odgovorna za televizijski dio projekta i sav sadržaj koji će se u njemu emitirati)
  • Šefica za popratna događanja i logistiku – Maria Ferreira (Organizira sva popratna događanja koja će se u svibnju održati u Lisabonu. Osigurava potrebnu logistiku za delegacije poput hotelskih smještaja i slično)
  • Vođe produkcije – Ola Melzig and Tobias Åberg. (Osiguravaju tehničke uvjete za nastupe)
  • Financijski menadžer projekta – Luís Filipe Vieira (Odgovoran za financijski aspekt natjecanja)
  • Šef tima za sigurnost – Alexandre Coimbra (Brine o sigurnosti sudionika, novinara i posjetitelja)
  • Šef tima za akreditacije– José Pinto da Fonseca (Rukovodi procesom akreditiranja međunarodnih novinara)
  • Marketinška menadžerica – Cristina Viegas (Šefica odjela za marketing na RTP-u)
  • Šefica tima za komunikacije – Marina Ramos (Bavit će se komunikacijom organizatora sa delegacijama, EBU-om i javnim službama)
  • Glasnogovornica projekta – Ana Loureiro (Odgovorna za prenošenja poruka organizatora javnosti)

Pored ovog, uvjetno rečeno tehničkog dijela, organizatorski tim Eurosonga uključuje i kreativni dio čiji zadatak će biti da sve ono što ćemo gledati na našim ekranima izgleda jedinstveno. To su:

  • Kreativni menadžer – Gonçalo Madaíl (Zamjenik direktora za program RTP-a)
  • Umjetnički redatelj – Nicolau Tudela (Umjetnički redatelj na RTP-u)
  • Dizajner pozornice – Florian Wieder (Dizajnirao je pozornice na izdanjima Eurosonga u Dusseldorfu 2011., Bakuu 2012., Beču 2015. i Kijevu 2017.)
  • Dizajner svjetla – Jerry Appelt (Dizajnirao svjetla u Düsseldorfu, Bakuu i Kijevu.)
  • Viši redatelj za kameru – Troels Lund
  • Redatelji za kameru– Paula Macedo i Pedro Miguel Martins
  • Producent natjecanja– Christer Björkman (Producent natjecanja u Malmöu 2013. Producent Melodifestivalena)
  • Redatelj u sobi za gledanje – Mattias Carlsson
  • Redatelji pozornice – Marvin Dietmann i Martin Kagemark
  • Supervizor za scenarij – Nuno Galopim 

Komentara 6

  1. Izasla je nova verzija britanske pjesme, jos jucer, nisam vidio da ste vi sa Eurosong.hr-a o tomu pisali ili mi je promaknulo? 🙂 ili ste “cekajuci Franku” pomalo svi odlijepili kao i mi ostali 😀

Odgovori