Mnogo je kriterija koji mogu govoriti u prilog popularnosti, odnosno nepopularnosti neke skladbe, a jedan od njih svakako je broj pregleda na najpoznatijem internetskom video servisu – YouTubeu. Upravo smo zato zbrojili brojke i došli do, doduše ne baš najpreciznijih, podataka o gledanosti ovogodišnjih eurovizijskih pjesama. Bitno je naglasiti da smo se prilikom zbrajanja vodili principom da u obzir dolaze jedino spotovi na službenom YouTube kanalu Eurosonga, te video spotovi koje su izvođači ili njihove nacionalne televizijske kuće postavili na ovu internetsku stranicu. Nismo zbrajali one spotove koje su na YouTube postavljali fanovi, spotove s tekstom, te one s različitim verzijama istih pjesama.
Talijani uvjerljivo najgledaniji
Na vrhu poretka, barem što se gledanosti na YouTube-u tiče, stoji talijanski trio Il Volo. Oni, naime, samo na spotu kojeg su postavili na svoj sužbeni kanal imaju više od 23 milijuna pregleda, a pridodamo li tome i više od 870 000 pregleda na eurovizijskom YouTube kanalu, dobijemo gotovo nevjerojatan broj od 24 017 211 pregleda u trenutku dok ovo pišemo. Daleko iza njih se smjestila predstavnica najmnogoljudnije europske zemlje, Polina Gagarina čiji video ima više od 3 670 000 pregleda. Na trećem mjestu se, pomalo iznenađujuće, našao predstavnik Izraela. Pjesma Golden Boy je na kanalu Nadava Guedja zabilježila oko 2 200 000, čemu smo prirodali i 870 000 na kanalu Eurosonga, tako da se izraelska pjesma, trenutno, zaustavila na 3 039 638 pregleda. Pjesma I’m Alive kojom će Elhaida Dani u Beču predstavljati Albaniju pregledana je 2 757 659 puta, u ovom trenutku, dok balada Hour Of The Wolf koja predstavlja Azerbajdžan ima 2 523 036 pregleda. Iako ni sami ne znamo zašto, pjesma predstavnica Ujedinjenog Kraljevstva nalazi se među najgledanijima. Na video s njihovom pjesmom, kažu statistike, kliknuto je (na dva videa, doduše) 2 515 313 puta.
Najveća gužva na sredini ljestvice
Drugi dio ljestvice predvodi estonski duo čija pjesma Goodbye To Yesterday, ne samo da dobro kotira na kladionicama, već je i poprilično popularna među korsinicima interneta koji su njene dvije video snimke pogledali 1 863 495 puta. Šveđanin Mans jedan je od glavnih favorita za pobjedu u Beču, a njegovi heroji su, na službenim kanalima koje smo uzimali u obzir, skupili ukupno 1 629 385 pregleda. Otprilike 300 000 pregleda manje, njih 1 360 799, imaju predstavnici Armenije, grupa Genealogy. Pjesma “Black smoke” koju ćemo slušati u izvođenju Njemice, Ann Sophie, ima, barem u ovom trenutku, 1 293 744 pregleda, a slijedi ju rumunjska skladba All Over Again koja se može pohvaliti brojkom od 1 205 666 pregleda. Pomalo neočekivano, među boljima je i Poljakinja Monika Kuszynska s 1 401 237 pregleda za pjesmu In The Name Of Love. Nizozemski video je pregledan 1 148 149 puta. Pobjednici ovogodišnjeg projekta “Razmišljamo naglas”, predstavnici Slovenije također imaju preko milijun pregleda, ili preciznije – 1 082 230, što je tek malo više od pjesme koja će u Beču predstavljati jedine debitante – Australiju. Guy Sebastian, naime, ima 1 051 558 pregleda na referentnim kanalima u ovom trenutku. Posljednja pjesma sa sedmeroznamenkastim brojem pregleda na YouTubeu je Rythim Inside koju pod zastavom Belgije pjeva Loic Nottet, a brojač pregleda se tu zaustavio na brojci od 1 032 704.
Skupinu zemalja čije pjesme imaju manje od milijun pregleda predvodi Gruzija kojoj do prelaska u “gornji dom”, barem kad je broj pregleda u pitanju, nedostaje još oko 9000 pregleda, a sudeći po reakcijama na pjesmu, samo je pitanje vremena kad će preći tu granicu. Slijedi predstavnica Španjolske s 911 327 pregleda, a tek nešto malo manje ima još jedna balada, ona grčka, s 887 012 pregleda. Seriju balada zatvara Islanđanka, Maria Olafs, čija je pjesma na najpopularnijem glazbenom servisu poslušana ukupno 866 166 puta. Mađarica Boogie pjevat će o miru u svijetu, a njena poruka je, barem ako se YouTube pita, poslana ukupno 836 799 puta. O ratu, ili točnije ratnici govori pjesma kojom će se Malta predstaviti u Beču, a ona ima tek 2000 pregleda manje od Mađarske, ili preciznije 834 205. Makedonac Daniel Kajmakoski s eurovizijskom verzijom svoje pjesme može se pohvaliti brojkom od 753 044 pregleda, a norveški duo s pjesmom o čudovištu ima, tek, 731 598 pregleda na spotu svoje pjesme. Pjesma Adio koja će predstavljati Crnu Goru ima 681 599 pregleda trenutno, a pjesma predstavnica Moldove, I Want Your Love 664 974. Otprilike 12 000 manje od njega ima video spot predstavnika Finske, a na okrugloj brojci od 600 000 pregleda zaustavio se brojač posjeta na video spotu pjesme predstavnice Litve.
Portugal i San Marino najmanje zanimljivi
Bjeloruski duet je poslušan oko 587 785 puta. Tek tri tisuće pregleda je razlika u posjećenosti tri pjesme – austrijske koja ima 517 511 pregleda, srpske 516 616, i francuske koja ima ukupno 515 996 pregleda. Povratnička pjesma predstavnica Češke dosad je zabilježila 385 522 pregleda, a vrlo blizu joj je i pjesma Playing With Numbers koja će u Beču predstavljati Irsku. Ona ima 378 615 pregleda. Danska skupina “Anti Social Media” očito nije posebno zanimljiva posjetiteljima YouTubea koji su je pregledali tek 346 299 puta. Na video sa švicarskom pjesmom kliknuto je 310 511 puta, a ukupno 304 888 puta na ciparsku baladu. Ni 300 000 puta nisu pregledane tri pjesme. Pjesma predstavnica Latvije ima 295 554 pregleda, a slijedi ju duet iz San Marina koji, očekivano, ima tek 246 665 pregleda. Najmanje zanimljiva pjesma, barem ako je suditi po broju posjeta na YouTube-u, ima Portugalka, Leonor Andrade. Njena pjesma ima tek otužnih 213 217 pregleda.
Ako želite pomoći Leonor da se makne s dna ljestvice gledanosti, možete to učiniti klikom na njen video.
Poredak najslušanijih pjesama na YouTubu
Zemlja | Broj pregleda | |
1. | Italija | 24 017 211 |
2. | Rusija | 3 670 000 |
3. | Izrael | 3 039 638 |
4. | Albanija | 2 757 659 |
5. | Azerbajdžan | 2 523 036 |
6. | Ujedinjeno Kraljevstvo | 2 515 313 |
7. | Estonija | 1 863 495 |
8. | Švedska | 1 629 385 |
9. | Poljska | 1 401 237 |
10. | Armenija | 1 360 799 |
11. | Njemačka | 1 293 744 |
12. | Rumunjska | 1 205 666 |
13. | Nizozemska | 1 148 149 |
14. | Slovenija | 1 082 230 |
15. | Australija | 1 051 558 |
16. | Belgija | 1 032 704 |
17. | Gruzija | 991 000 |
18. | Španjolska | 911 327 |
19. | Grčka | 887 012 |
20. | Island | 866 166 |
21. | Mađarska | 836 166 |
22. | Malta | 834 205 |
23. | Makedonija | 753 044 |
24. | Norveška | 731 598 |
25. | Crna Gora | 681 599 |
26. | Moldova | 664 974 |
27. | Finska | 652 000 |
28. | Litva | 600 000 |
29. | Bjelorusija | 587 785 |
30. | Austrija | 517 511 |
31. | Srbija | 516 616 |
32. | Francuska | 515 996 |
33. | Češka | 385 522 |
34. | Irska | 378 615 |
35. | Danska | 346 299 |
36. | Švicarska | 310 511 |
37. | Cipar | 304 888 |
38. | Latvija | 295 554 |
39. | San Marino | 246 665 |
40. | Portugal | 213 217 |
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?