Zarazna "Igranka": U dva dana preko 250.000 pregleda na YouTubeu – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Zarazna “Igranka”: U dva dana preko 250.000 pregleda na YouTubeu

  2 min za čitanje   Napiši prvi komentar

S obzirom na to da su završeni svi nacionalni izbori ove eurovizijske sezone, krenule su procjene o potencijalnom plasmanu odabranih pjesama. Jedan od parametara svakako je popularnost na globalnom internetskom video servisu, YouTubeu, a prema njemu pjesma “Igranka“, kojom će Who See feat. Nina Žižić predstaviti Crnu Goru u Malmöu, postaje pravi hit.

Naime, ova pjesma u trenutku nastanka ovog članka ima točno 275.499 pregleda, što je svrstava na drugo mjesto najgledanijih snimaka na službenom kanalu Eurosonga. Ispred nje je jedino austrijska pjesma “Shine” koja je prikupila preko 330.000 pregleda, ali je posjetiteljima YouTubea dostupna već četiri tjedna, za razliku od “Igranke” koja je postavljena prije dva dana. Ovome svakako treba dodati i broj pregleda na video snimkama koje su postavljene na nekim drugim kanalima.

Što se tiče ostalih zemalja iz naše regije, najbolje stoji Slovenija koja je u jednom mjesecu prikupila 115.000 klikova. Vrlo dobro stoji i “Mižerja” koja je u video snimci postavljenoj na službeni YouTube kanal Eurosonga pregledana oko 84.000 puta. Isti je razmak u broju pregleda i između pjesme predstavnice Hrvatske i Srbije, pa je tako nastup skupine “Moje 3” na Beosongu prikupio 50.000 klikova. S odličnim brojem pregleda još su Gruzija i Njemačka.

No, jedini pravi pokazatelj prihvaćenosti i popularnosti neke od pjesama bit će onaj kojeg ćemo dobiti u Malmöu za dva mjeseca.

0
PODIJELI ČLANAK

Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje!