Austrijska javna televizija ORF odlučila je uvesti novost kada je u pitanju grafički dizajn Eurosonga na televizijskim ekranima. U donjem lijevom kutu su do sada stajali samo redni broj i naziv zemlje koja trenutno nastupa. No, na jubilarnom 60. Eurosong dobit ćemo i naziv službenog hashtaga za svaku zemlju. Na primjer, pored natpisa “1. Moldova” pisat će i #MDA. Tako će gledatelji Eurosonga moći na društvenim mrežama kombinirati službeni hashtag #eurovision te hashtag zemlje čiji nastup žele komentirati.
Pogled unatrag
Posljednji novitet kada je u pitanju natpis zemlje za vrijeme nastupa dogodio se 2010. godine. Tada je font rednog broja nastupanja uvećan u odnosu na natpis zemlje. Time se željelo dati do znanja da je u glasanju bitan isključivo redni broj pjesme koja nam se svidjela, a da naziv zemlje treba biti u drugom planu.
Inače, redni broj pored naziva zemlje pojavljuje se na Eurosongu 2002.
Rasprava5
IvekKg — 19. svibnja 2015. u 17:23
Nebitno totalno! Svaka sportska takmičenja odavno koriste!!! Ništa revolucionarno!!! Bar za mene!!!
Nikolajev — 18. svibnja 2015. u 23:47
ne razumem , kakva je revolucinarna stvar što je pored naziva zemlje stavljena skraćenica… pa koga briga…to viđamo na svim sportskim i mnogim drugim manifestacijama SVAKI J.BENI DAN.
Lahor — 18. svibnja 2015. u 22:02
čudno izgleda, moram priznati. valjda ćemo se navići mi fanovi. a tko ne prati Eurosong ovako agresivno kao mi, vjerujem da mu neće to zapeti za oko.
kifla — 18. svibnja 2015. u 21:33
Ne valja.
SwedenEurovisionFan — 18. svibnja 2015. u 21:19
Odlična novost 😀