Doru 2021. pratilo 18.4 milijuna gledatelja! – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Doru 2021. pratilo 18.4 milijuna gledatelja!

  2 min za čitanje   44 komentara

Autorica: Mirna Zaimović

Sinoć je održana Dora 2021. gdje smo odabrali Albinu da nas predstavlja u Rotterdamu.

Kako piše escplus.es, uvidom u statističke podatke na društvenim mrežama čak 18.400.000 korisnika pratilo je Doru koristeći hashtag #Dora2021, što znači da se o Dori najviše pisalo od svih nacionalnih izbora koji su se održali u subotu, uključujući švedski Melodifestivalen i norveški Melodi Grand Prix 2021.

Trending

Dorin službeni hashtag #Dora2021 bio je Trending Topic u više zemalja; 5. u Španjolskoj, 39. U Portugalu, 41. u Nizozemskoj i 44. u Njemačkoj.

Publika na društvenim mrežama po zemlji i jeziku

Gledajući publiku pojedine zemlje, najviše komentatora na Twitteru bilo je iz SAD-a s 26.2%, zatim iz Hrvatske s 24.5%  i na kraju iz Španjolske s 11.5%.

Važno je naglasiti veliki postotak Hrvatske s obzirom na to da Twitter u Hrvatskoj ima samo 129.600 korisnika. Za usporedbu, svoj korisnički račun na Facebooku ima 1.800.000 Hrvata.

Gledajući publiku prema jeziku, preferirani jezik korisnika koji su komentirali Doru uvjerljivo je engleski s impresivnih 55.9% komentara. Slijedi ga španjolski s 15.7%, a na trećem mjestu je srpski s 11.8% od ukupnih komentara.

Hrvatski je zauzeo tek četvrto mjesto s 10.7% od svih komentara na društvenim mrežama.

Publika na društvenim mrežama prema ciljnoj dobnoj skupini i spolu

S obzirom na ciljnu dobnu skupinu, jedna se znatno ističe od ostalih– čak  85.7% korisnika ima između 18 i 34 godine, s posebnim naglaskom na korisnike između 25 i 34 godina koji čine 58.6% od sveukupnih komentara.

Valja naglasiti da u usporedbi s ostalim nacionalnim izborima, Doru prati i komentira veći broj starije publike gdje dobna skupina između 35 i 44 godina sačinjava 13.4% od sveukupnih komentara.

Što se tiče spola, Dora 2021. ističe se kod muških korisnika čiji komentari čine 55.9% sveukupnog sadržaja. Ženske korisnice doprinijele su 44.1% sveukupnih komentara u subotu navečer.

Publika na društvenim mrežama po minuti

Kada bismo gledali sveukupnu publiku Dore po pojedinoj minuti, mogli bismo vidjeti najdraže trenutke večeri komentatora koji su pratili natjecanje.

Najviša točka interakcije dosegnuta je u 22:07, što se poklapa s trenutkom proglašenja Albine kao pobjednice i predstavnice Hrvatske na Euroviziji 2021.

Ovaj prikaz aktivnosti na društvenim mrežama dokaz je da se Dora više ne gleda samo na našim malim ekranima, nego da je pronašla put do publike širom svijeta.

41 via esc-plus.es
PODIJELI ČLANAK

Rasprava44

  1. LoveWave — 15. veljače 2021. u 14:18

    Nina stvarno pretjeruje. Pa ja sam prvi kojem je ona do nastupa bila favorit, a nakon istog sam promijenio mišljenje i navijao za Albinu. Ne kužim stvarno više o kakvim cenzurama ona priča?! Prvo i prvo te slušalice uporno spominje. Ok ženska glavo u čemu je problem, tko zna kojim su se sve natjecateljima vrtile druge pjesme. To se događa… Druga stvar mislim da je bespotrebno bila ogorčena na rezultate žirija koji su objektivno glasali i doslovno (nenamjerno) prvoj petorci dali šansu za pobjedu jer su svi bili u maloj razlici bodova. A što se tiče televotinga i pucanja linija, očito je da su svima štekale linije, Albini čak i najviše… tako da, ni ta priča joj ne drži vodu. Ali, Kraljićka uporno po fb. objavljuje jedne te iste statuse u kojima se pokušava opravdati, a u pozadini osjetiš ogromnu toksičnost i ljubomoru. Naravno i dalje spominje i nabraja gluposti bez ikakve čestitike ili podrške Albini. Odgoj i ponašanje joj je na razini djeteta u osnovnoj školi. Toliko.

  2. L'essenziale — 15. veljače 2021. u 12:04

    @crowave to je to! Potpisujem sve 🙂
    Albina ima karizmu, jako dobro pjeva, odlično komunicira s kamerama, pjesma je sasvim konkurentna, možda ne za pobjedu, ali za dobar rezultat svakako. Treba joj naša potpora u svakom slučaju.

  3. Mario — 15. veljače 2021. u 11:51

    @lessenziale Ma kad se spuste strasti… neke izjave stvarno nisu bile na mjestu jer kao umjetnik trebaš znat izgubiti ali i ne obraćati se previše na hejtere jer tu bitku ćeš izgubiti 😉 Bilo kako bilo… ja sam zadovoljan jer ranking na kraju krajeva je bio dobar a visoko drugo mjesto za Ninu pokraj pjesme koja ne leže svakome u ovoj zemlji je izvrstan uspjeh! Da bi Ninina pjesma imala više potencijala na ESC… da to mislim još uvijek… ali ne fali ni Albini ništa osim da je podcijene jer kritičari nisu navikli da mi tako nešto šaljemo! Ono tipa mi bi vazda trebali slati loše etno balade i ispasti u polufinalu da bi svi bili sretni! E pa Tick Tock vrijeme se mjenja kroz rijeke i planine 🙂

  4. L'essenziale — 15. veljače 2021. u 11:30

    @crowave istina je ovo za poruke i pozive! 👏👏 potpisujem. Drugi natjecatelji nisu bili toliko ogorčeni kao Nina, a imali su identičan problem. Ne sviđa mi se kad ljudi ne znaju gubiti.

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?