Impresivna statistika Eurosonga 2022. – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Impresivna statistika Eurosonga 2022.

  2 min za čitanje   Napiši prvi komentar

Malo prije početka nove sezone Eurosonga staru ćemo zaključiti statističkim podatcima. A oni su za ovu godinu prilično zadovoljavajući.  Naime, prema izvješću EBU-a sve tri večeri ovogodišnjeg Eurosonga pratilo je 161 milijun gledatelja na 34 tržišta. Iako u usporedbi s prošlom godinom to i ne izgleda mnogo, dodamo li rekordnih 75 milijuna gledatelja preko platforme YouTube dolazimo do impresivnih brojki.

Osim toga, održavanje Eurosonga u Torinu pozitivno je utjecao i na ekonomske pokazatelje grada s 57% turista tijekom eurovizijskog tjedna koji su onamo došli samo zbog Eurosonga. Usto, prihodi od oglašavanja išli su preko 702 milijuna €.

Rekordi

Veliko zanimanje za Eurosong 2022. potvrđuje i broj streamova svih 40 pjesama koje su se natjecale. One su do danas preslušane preko 544 milijuna puta. Zanimljivo je i to da je 40% ovogodišnjih pjesama napisano na jeziku koji nije engleski, a slušali smo pjesme na ukupno 16 različitih jezika.

Do finala Eurosonga najslušanija pjesma bila je talijanska Brividi od Mahmooda i Blanca sa 169 milijuna streamova, a slijede je ukrajinska Stefania (58 milijuna) i španjolska SloMo (36 milijuna).

Nemali broj pjesama s Eurosonga je nakon finala dospjelo i na Billboard Global 200 glazbenu ljestvicu (isključujući pjesme iz SAD-a):

Pjesma Pozicija na Billboard Global 200 ljestvici
Space Man – Sam Ryder #37
Stefania – Kalush Orchestra #39
SloMo – Chanel #79
Hold Me Closer – Cornelia Jakobs #132
Give That Wolf A Banana – Subwoolfer #165
Brividi – Mahmood & BLANCO #194

Svakako treba nadodati i uspjeh armenske pjesme Snap na TikTok platformi koja ondje već mjesecima ostvaruje značajne brojke.

Veseli i činjenica da iz godine u godinu raste i broj mladih gledatelja (15 – 24 godine). Od ukupnog broja mladih prisutnih na multimedijskim sadržajima za vrijeme finala Eurosonga njih čak 56.7% je gledalo Eurosong. A osim YouTubea pregledi videa i drugih sadržaja konzumirani su i preko drugih platformi u čemu prednjači službeni sponzor natjecanja TikTok (9.2 milijuna angažmana), slijede Instagram (6 milijuna) i Twitter (2 milijuna) te na kraju Facebook (1,7 milijuna).

Podržite Eurosong.hr

Znate li da sav sadržaj na portalu radimo volonterski, iz ljubavi prema Eurosongu, izvođačima i zajednici fanova?

Ako vam se sviđa što radimo, podržite nas!

Iza svega što vidite stoji 17 vrijednih fanova koji izdvajaju vrijeme, trud i novac za održavanje stranice, a kako bismo izvještavali s događanja sami plaćamo i putovanja i smještaj na Dori i Eurosongu.

Kako bismo i dalje mogli biti tu za vas i donositi vam zanimljive sadržaje, donirajte i pomozite da eurosong.hr ostane mjesto okupljanja za sve fanove iz regije.

Donirajte
5 via eurovision.tv
PODIJELI ČLANAK

Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje!