20. izdanje Dječjeg Eurosonga održalo se prije nepuna dva tjedna, a Europska radiofuzijska unija (EBU) izdala je službene podatke o gledanosti ovogodišnjeg natjecanja. Finalna brojka jednaka je onoj od prethodne godine, po čemu je juniorsku verziju izbora za pjesmu Eurovizije pratilo 33 milijuna gledatelja.
Prosječni udio u gledanosti od prošle se godine povećao skoro za 500 000, dajući tako brojku od 7,9 milijuna gledatelja. Te brojke dokazuju da je ovo bilo treće po redu najgledanije izdanje natjecanja od 2011. Prema postotku, 12,8 % od svih prisutnih TV gledatelja u tom trenutku pratilo je prijenos natjecanja iz armenskog glavnog grada Erevana.
U Armeniji, zemlji domaćinu, natjecanje je očekivano privuklo velik broj zainteresiranih pa se prema statistici 40 posto stanovništva uključilo na barem neki segment prijenosa.
S 1,9 milijuna gledatelja, Poljska je četvrtu godinu zaredom zasjela na tron najvjernijih zemalja tog glazbenog natjecanja, a osim u njoj, preko milijun gledatelja zabilježeno je u Italiji, Španjolskoj te pobjedničkoj Francuskoj.
Među ciljanom dobnom skupinom, populacijom gledatelja od 4 do 14 godina, show je ponovno zabilježio odlične rezultate s udjelom u gledanosti od 18,5 %.
View this post on Instagram
Odlični rezultati i na društvenim mrežama
Internet i društvene mreže ponovno su se pokazali kao važni alati u promoviranju, ali i daljnjem osiguravanju popularnosti navedenog natjecanja. Prijenos uživo na službenom YouTube kanalu Dječjeg Eurosonga pratilo je skoro pola milijuna gledatelja, a stranica junioreurovision.tv na sam je dan natjecanja bilježila skoro dva milijuna posjeta.
Brojke na službenim profilima društvenih mreža pokazuju:
- 9,8 milijuna pregleda na TikToku
- 7,1 milijuna pregleda videozapisa na Instagramu
- 40 % veća angažiranost na Twitteru prije, ali i za vrijeme natjecanja
Podsjetimo, na jubilarnom izdanju ovog natjecanja prvo je mjesto pripalo Francuzu Lissandru koji je pjevajući Oh Maman! pobjedu osigurao s 203 boda.
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?