Jedno od važnijih pitanja nakon otkazivanja ovogodišnjeg Eurosonga jest to koliko je moguće da ćemo iste pjesme slušati na Eurosongu 2021. Danas navečer stigao je odgovor.
Kako je objavljeno na društvenim mrežama Eurosonga, a prenosi HRT, na današnjem sastanku eurovizijske Referentne grupe odlučeno je kako eurovizijska pravila neće biti mijenjana te da će za Eurosong 2021. morati biti odabrane nove pjesme. Hoće li izvođač biti isti, odluka je na svakoj televiziji sudionici Eurosonga posebno.
Međutim, kako bi se odala počast pjesmama koje su trebale biti izvedene na ovogodišnjem Eurosongu, EBU je odlučio izdati CD Eurosonga 2020. Prije otkazivanja, datum kada je trebao biti objavljen fizički CD Eurosonga je 17. travnja.
Također, dodatno se razmatralo i na koje će još načine biti promovirani ovogodišnji nesuđeni sudionici Eurosonga, a o tome će se odluka donijeti 26. ožujka. Svakako je poznato kako taj televizijski i/ili radijski događaj neće biti natjecateljskog tipa.
https://www.instagram.com/p/B995zHFIaq0/
Rasprava63
EscSerbonia — 20. ožujka 2020. u 23:45
Ljudi ne vredi vam sada da " naričite " … u svemu ste u pravu .. ali valjda vam je jasno u kakvom svetu živite…i da je u toku slom jednog poretka i to u punom zamahu. Pa upravo i ova odluka EBU-a je samo kockica u mozaiku te njihove propasti koja se ogleda kroz tzv "otvorena neoliberlana društva" … kojima Kina očita bukvicu kako treba da se bore protiv korana virusa..pa nadalje ..
Diavolo — 20. ožujka 2020. u 23:38
@escfan
– Ne, ne znaš ti ništa o Sanremu i što on znači za talijansku kulturu kad ga uspoređuješ sa umjetnim festivalima kao što su Melodifestivalen i većina ostalih nabrojanih zemalja.
– Zbog kojih su se novaca Talijani vratili na Eurosong? Kao big5 imaju samo veći trošak kojeg poklanjaju EBU-u. Nemaju oni nikakve veće koristi naspram drugih 40+ zemalja. Veće koristi imaju skandinavci koji imaju monopol nad ovom debilnom organizacijom EBU (barem ovog dijela što je zadužen za Eurosong).
– Kažeš: ''Hoće li biti predstavljeni gotovo 200 milijunskom auditoriju?''. Apsolutno ne! Ništa ne izgleda. Ne znam o čemu pričaš. Reci mi tko će sada upaliti TV i uzeti telefon u ruke? Kad ne odlučuješ o pobjedniku. Kojih 200 milijuna ljudi? Ionako je već na sav glas objavljeno da se Eurosong otkazuje. Neće nitko ni gledati nisko budžetni show koji će oni pripremiti. Tko zna gdje će i biti. TV? Radio? U kojem formatu? Ništa nije definirano, a ti tu već najavljuješ brojku koja je i na samom Eurosongu teško dohvatljiva zadnjih godina. Ove godine, da se Eurosong održao, možda bi taj broj mogao i bit dosegnut jer su Rusi poslali svog jakog aduta, koji bi privukao auditorij koji inače i ne prati Eurosong. Ovako nema šanse. Al ono, nikakve. Čuj to, 200 milja za gledanje videospotova (u najboljem slučaju). Ha ha ha, kako da ne!
– Pa vidim da ne mariš za svoje ''favorite'', tako da ne znam koliko te treba uopće shvatiti kao Eurosong fana. Za tebe bi vjerojatno bilo najbolje da se ova stranica preimenuje u Melodifestivalen.hr i da samo prati to događanje. Ionako te za druge pjesme nije briga. Lakše bi prebrodio otkazivanje Eurosonga, nego Melodifestivalena.
Niko bitan — 20. ožujka 2020. u 23:19
Meni je žao država kao što su Litvanija, Island, Bugarska i Malta. Nakon godina učestvovanja, konačno su imali pesmu koja bi mogla da im donese svoju prvu pobedu. Uopšte nije fer ne samo prema izvođačima, već i prema državama koje predstavljaju. The Roop je rekao, ako On Fire ne može sledeće godine, neće ni oni, isto je to rekla i Viktorija iz Bugarske. Tako da sledeće godine izgleda nećemo slušati Bugarsku. 🙁
Razumem odluku EBU-a, ne slažem se ali razumem. Važno je to da se bar neki predstavni sledeće godine vraćaju. Ne sa istim pesmama, ali je ipak lepo viditi ih da su opet dobili tu šansu.
SwedenEurovisionFan — 20. ožujka 2020. u 23:18
@rossonero Prethodni se komentar odnosio na tebe, samo sam te zaboravio označit.
SwedenEurovisionFan — 20. ožujka 2020. u 23:18
O Talijanima naravno da znam da su održavali San Remo i mimo Eurosonga, čak sam ti i napisao da oni imaju 70 godina dugu tradiciju svog festivala, ali o njima i ne bih previše jer sam već napisao da su se vratili na Eurosong isključivo zbog para o kojima ti ovdje isto tako pričaš da su ''uništile čar Eurosonga'' ili whatever i svi to znamo.
Da ti odgovorim na protupitanje, oni se ne odriču ničega. Jesu li održali NF? Jesu. Jesu li objavili video ili live nastup na službenom YouTube kanalu ESC-a i time dobili promociju? Jesu. Hoće li biti predstavljeni gotovo 200 milijunskom auditoriju? Današnjom objavom izgleda da hoće. Problem solved.
Pa problema s istim izvođačima nikako NEMA, niti sam to igdje napisao. Iste pjesme, znane već 14 mjeseci, eee tu već dolazi do itekakvog problema. Još što se tiče The Mamas i Uku Suvistea, oboje su mi u Top10, toliko o tome koliko mi se njihove pjesme sviđaju i koliko će mi i biti žao što neće sudjelovati na ESC 2021.
Gallinari — 20. ožujka 2020. u 23:14
2020 je cini se prekretnica eurosonga kakvog smo poznavali.Bojkot ce cini se biti neizbjezan ali s razlogom.Natjecanje koje ujedinjuje Europu izgleda prerasta u natjecanje koje razjedinjuje Europe.Tuzno ali istinito.
Diavolo — 20. ožujka 2020. u 23:10
@tristan Apsolutni potpis na ovo o uvjetovanju!
Diavolo — 20. ožujka 2020. u 23:06
@escfan Ne kaže se uzalud ''old but gold''. A i što to znači ''novo'', a što ''staro'' u ovom slučaju? Pjesme nisu doživjele svoju premijeru na velikoj pozornici? Pa ne pričamo sad kako bi se prošlogodišnji Eurosong trebao ponoviti jer se silom prilika potkrala greška u čitanju glasova žirija, pa je Švedska završila kao pobjednik, a ne Sjeverna Makedonija. Ovo su sve nove pjesme i takve bi ostale i do iduće godine. Barem za većinu ljudi koji gledaju Eurosong.
O pravilu za 1.9. sam ti već napisao što mislim o tome. Zašto bi se ne bi to pravilo moglo preformulirati, ipak se radi o izvanrednoj situaciji ove godine. Ionako su prekršili pravilo da se svake godine održava Eurosong.
Pitaš jesam li svjestan da sve zemlje održavaju nacionalna finala? Da! I boli me kuki što ga održavaju. Nek ga održavaju i dalje kao Mađari ove godine svoj A Dal. A Sanremo nemoj trpat u isti koš sa ovim ostalim jer, kako si ti nazvao ''moji dragi Talijani'', svoj festival održavaju i mimo Eurosonga. Da si imalo upućen, znao bi da se on održavao cijelo vrijeme, unatoč tome što su prestali slati svoje predstavnike na Eurosong 90ih godina.
Kažeš, zašto da se ''ODREKNU'' nacionalnih finala? Hajd da ti ja postavim protupitanje. Zašto da se tako olako odreknu svega uloženog u ovogodišnja nacionalna finala, razne songwriting campove, snimanje spotova, etc.?? Zašto? Nitko im ne brani da oni svoje festivale održavaju. Ali neka to ne bude za Eurosong. Ah, da. Ti festivali su beznačajni bez tog krajnjeg rezultata i nagrade pobjedniku. Tu spada i tvoj Melodifestivalen.
Pitaš, tko bi normalan htio gledati show u kojemu se natječu ''stare'' pjesme. Evo pobroj ekipu ovamo, ali i na drugim društvenim mrežama, pa ćeš vidjeti da si u debeloj manjini. A ti i dalje uvjeravaj sam sebe da ispravno/racionalno razmišljaš.
Ovo u vezi nekog čekanja idućih 14 mjeseci do Eurosonga uz već poznate pjesme i izvođače? U čem je problem? Pa i sad ćeš 70% istih izvođača vidjeti dogodine. Ke te već ne pere depra što ćeš ubrzo znati imena tolikog broja izvođača. Vjeruj mi nisu svi ludi kao ti, pa da ni ne pitaju trenutno odabrane izvođače jesu li zainteresirani za dogodine. Nisu svi zatucani jer znaju koliko su ti izvođači sebe dali u cijeli ovaj projekt kojeg su sad ostavili iza sebe. Preko noći. Neki ipak imaju ljudskosti u sebi. Šteta što ti isti nemaju muda da se suprotstave EBU-u i da daju ultimatum. Ovako će samo podviti rep, kao i naš HRT. U tom su najbolji. Nikad gazda, samo sluga.
I ne, opet ponavljam, nije sve u nacionalnim izborima. I nismo samo mi fanovi bitni. Hajd se ti stavi sad u kožu svojih Mamasitica ili Ukua Suvistea, u čijim je zemljama potvrđeno da će biti novi nacionalni izbori. Nemoj bit sebičan. Ne razmišljamo svi kao ti, da stavljaš sve fanove u isti koš.
Gallinari — 20. ožujka 2020. u 23:05
@escfan istina je da ce ljudi to gledati upravo jer nece biti nista za gledati,ali to jednostavno nije eurosong,nije natjecanje,nema one strepnje za tvojim favoritom hoce li osvojiti eurosong ili nece,nema upravo onih osjecaja fanova koje jedno natjecanje upotpunjunju.I to sto EBU priprema ne bi se trebalo smatrati natjecanjem vec prije promocijom Eurovizije kao natjecanja koje ujedinjuje Europu i pjesama koje su nazalost ubole krivo vrijeme.
quicksilver — 20. ožujka 2020. u 23:02
S.R.A.M.O.T.A.! Očekujmo svašta u 2021-toj. Masu zemalja će da se povuče i treba da bude tako. Ova odluka će samo da unese razdor u EBU. ESC više neće biti isti nakon ovoga.
Arctic Monkey — 20. ožujka 2020. u 23:01
Podržavam odluku!
Još samo da svaka država odluči da pošalje istog izvođača i idemo na JOŠ BOLjE PESME.
SwedenEurovisionFan — 20. ožujka 2020. u 22:58
@gallinari Žao mi je što nećeš pratiti ali siguran sam da 95% ljudi neće ''bojkotirati'' pa ne pratiti natjecanje i ove godine, na kraju krajeva ljudima u ovim tmurnim vremenima treba zabave i novih sadržaja koje nemaju prilike gledati svakodnevno na svojim TV kanalima.
Bulbasaur — 20. ožujka 2020. u 22:57
@sunflower Kedži dati pjesmu u stilu njegove pjesme Vidi se izdaleka. Mislim da bi puno bolje prošla nego neka balada
EscSerbonia — 20. ožujka 2020. u 22:56
Na stotine i stotine reakcija je izašlo na rusku pesmu (zapravo neviđeno do sada) i još uvek svaki dan nastaju i nove 🙂 ….te reakcije nisu samo od uobičajenih fanova esca koji to rade svake godine, nego iz daleko šire populacije fanova same grupe i njihovih hitova…ti je čitava armija novih ljudi koji su se uključili da komentarišu jednu esc pesmu ne zbog esca nego zbog llittle big-a.
pesma je fenomen i izvan konteksta esca,i veliki zalog za naredni esc ..pod uslovom da se isti i održi 🙂
Gallinari — 20. ožujka 2020. u 22:54
@escfan stvarno mislis da ce 200 milijuna ljudi pratiti kvazi natjecanje bez pobjednika u koje ce se neznam ni ja kako predstaviti pjesme.Samo se ti nadaj.Ja prvi necu!I to sto sam napisao odgoda lapsus calami koji mi se ocito desio zbog nekih komentara koji su mi apsolutno glupi od nekih clanova ove zajednice.
SwedenEurovisionFan — 20. ožujka 2020. u 22:49
@gallinari Naravno da znam. A znaš li zašto su se odlučili vratiti? Jer su dobili članstvo u BIG5, a ako su to dobili zbog novca, onda si sam sebi sad pljunuo u lice napisanim da ''EBU samo želi više novca''. In Your Face. Što misliš zašto rade sad ovu iznimku te se čini da će ipak organizirati nekakvo natjecanje u kojemu neće biti glasanja? Oni to apsolutno ne moraju napraviti, ali IZLAZE izvođačima i skladateljima pjesama ususret kako bi se i ta 41 pjesma čula uživo pred gotovo 200 milijunskim auditorijem. To ti nije dovoljno? Još jedna stvar, što se tiče tvoje rečenice u kojoj si napisao ''ako se ove godine radi iznimka odgode eurosonga…'' tu bih te zaustavio i rekao da se ne radi iznimka odgode nego OTKAZIVANJA. Te 2 stvari nisu iste.
LadyOfValyria — 20. ožujka 2020. u 22:48
Za sve neupućene na ovom portalu, Italija održava Sanremo bez obzira na Eurosong. Taj festival ima dužu tradiciju od Eurosonga. I pobjednik nije dužan predstavljati Italiju na Eurosongu, primjer 2016.godina. I molim vas da se Sanremo ne koristi u svhre pravdanja ove besramne odluke. Hvala
EscSerbonia — 20. ožujka 2020. u 22:46
Da vrlo strašno izgleda kada se jedan esc otkaže a još strašnije je kada se dva esca zaredom otkažu….
Postoji višestruku faktor da ni sledeći esc nije siguran. Kako bude prolazilo vreme,a ono ipak proleti ,uvedećete šta će se sve ispodešavati n samo vezano za korona virus nego sve ono što će proisteći iz jedne tekve krize,koja će trajati najmanje više meseci.
Naprimer jedna Hrvatska neće imati ove godine turističku sezonu. Da li neko shvata kakva je to udar i katastrofa za Hrvatsku u širem smsilu. I to je samo jedan čak banalan primer u odnosu na evropska kretanja i svetska dešavanja.
Kako god,da hipotetički predpostavimo da će se 2021 godine sigurno održati esc…
Prvo dobra je stavr što svako može da pošalje izvođače iz ove godine,ali to nije ni bilo pitanje…svako može interno da bira pa čak ako želi i 5 puta da pošlaje istog izvođača.
Tema su bili pesme…nove ili stare ? Odluka je očekivana.
Svako ako želi može da se spremi još jače i bolje. Dakako sa izvođačima iz 2020.
Što se tiče Rusije mislim da im neće pasti napamet da pošlaju nekog drugog osim liitle big,kada se vidi da su oni gotovo osvojili ovaj esc u najmanju ruku drugo mesto im je bilo već zagarantovano. Jer se radi o mega popularnoh grupi koja je doslovno inficirala široke mase na kontinentu i daleko šire,ne samo ovo pesmom. Njimaje najmanji problem da naprave mega hit takog tipa. Dakle za moju Rusiju sa novom pesmom se uopšte ne bojim. Little Big će napraviti još veći pozitivni "dar mar" i svi će jeda dočekati da ih čuju ponovo. Prvo njih i njihovu pesmu a onda i sve ostale… stare,nove…
Što se tiče Hurricane verujem u isto ono što sam rekao i za Rusiju. Devojke mogu još bolje. I ne vrujem da će odbiti da predstavljaju SRB te da če se sada iz inata još bolje predstaviti . RTS računa na njih. I to je već poznato. Jedino ako budu postojali neki lični razlozi.
Damir Kedžo će imati priliku da odradi pravu baladu a ne ovaj pokušaj od balade. I da tako sigurno odvede CRO u finale.
# A što se tiče SWE vidi se da su jedva dočekali da menjau pesmu ,jer bi ovo za njih bila starabolno loša godina. Samo ima tu još jedan faktor. ..kojeg oni nisu sasvim svesni. Ljudi po Evropi (izuzev skandinavaca,zapravo njihovih komšija) , široke mase…glasači su počeli otvoreno da ih mrze. Mogu da pošalju šta žele. Oni zbog televotinga neće pobediti možda tamo 2030. Od 2015 nisu imali pesmu vrednu top 3.
Gallinari — 20. ožujka 2020. u 22:44
@escfan ako se predstavljas vec velikim fanom eurovizije onda znas da italija nije nastupala na eurosongu od 1998-2010,san remo se i tada odrzavao,takoder pobjednik san rema nije predodreden za euroviziju.Madarska ove godine takoder odrzava svoje natjecanje preko kojeg bi birali predstavnika za eurosong prijasnjih godina.Dakle vidis da u dosta drzava nacionalni izbori nisu predodredeni za eurosong.Kada se vec toliko pravis pametnim pa govoris da pravilo od 1.9 ne vrijedi,kako nisi napisao pravilo da se eurosong odrzava svake godine bez iznimke u cilju ujedinjenja Europe.Zar stvarno mislis da se oni drze tog pravila.EBU zeli vise novca.To je prava stvar.Briga njih za to pravilo,ako se ove godine radi iznimka odgode eurosonga,radi se zbog pandemije koronavirusa.Zar nebi mogli i tako banalnije pravilo kao sto je pravilo od 1.9 prekrsiti.I jos kao jedan esc fan nemogu vjerovat da je tebi isto tako kao jos vecem esc fanu bolje sto ce 41 pjesma,svaka za sebe unikat,ulozeno toliko truda i toliko originalnih pjesama biti zaboravljeni i nikad nece ugledati svjetlo eurovizijske pozornice tj da ce biti nesudeni sudionici eurovizije.Stvarno nemogu vjerovat!
Diavolo — 20. ožujka 2020. u 22:37
@wecouldbethesame U potpunosti razumijem odluku The Roopa jer su, vjerujem, u nju uložili puno truda i ljubavi. A sad im EBU zabije nož posred face. Odustat bi trebale sve zemlje što su bile među favoritima. Tamo su konačno došle nakon sto godina i sad im se ovo radi.
@khaleesionfire ❤? Da, natjecateljima utjeha neće biti to što će skupa sa svojom pjesmom biti na CDu, a ne na esc pozornici. Definitivno, neće! Njima ni iz džepa, ni u džep. Dok se jedni bogate na tuđoj nesreći, ovi mogu samo pognut glave i pomirit se da tako jednu organizaciju vode bolidi od ljudi.
@gallinari ❤? Slažem se! Toliko dobrih pjesama koje će teško biti ponoviti. Švicarska, Italija, Litva, Island, Rumunjska, … Mislim, ne sumnjam da su izvođači kapaciteta za napraviti jednako bolju ili lošiju pjesmu, ali tko zna što im drugi pokušaj nosi. Jednostavno nije fer!! I s ovim se slažem! I meni je bilo muka čitati komentare kako će nekome dosaditi iste pjesme dogodine? Pa halooo ljudi!!! Ne vrti se svijet oko vas i vaših egotripova. Riječ je o nečijem dugogodišenjem trudu i radu. Ja bi ove pjesme mogao čekati i deset godina odgođenog Eurosonga.
@vix-2-new Ne, ovdje nije stvar u tome kome se koja pjesma sviđa. Ni meni se Netta.i njeno kokodakanje nije sviđalo, pa sam se pomirio s tim da je to odluka mase ljudi. Ovo je s druge strane odluka pojedinih debila koji misle da su pokupili svu pamet svijeta. Da, tvoja je igra vezana za Eurosong pjesme, a ove koje će te vi ocjenjivati u igri to od danas i službeno nisu! Što je tu nejasno? Meni se sad evo knedla u grlu steže kad mi na youtubeu sa strane, pod preporučeno, izbace službeni video za pojedinu nesuđenu ovogodišnju pjesmu. Nemam ih snage pokrenuti, jednostavno. Dotle je došlo. I dalje ne mogu progutati kolika se nepravda učinila tim ljudima jer su, vjerujem, u njih dali svoj najmanji atom snage. Eno, dokaz ti je i Kemama (koju ja baš i ne volim, bila mi je pri kraju) i svi oni revampi od strane Bennya.