Polufinalni nastup hrvatskog predstavnika Baby Lasagne, koji je prije 19 sati objavljen na službenom eurovizijskom YouTube kanalu, prešao je milijun i šesto tisuća pregleda te je trenutno najgledaniji nastup u sinoćnjoj konkurenciji.
Sukladno tome, nalazi se i na prvom mjestu trendinga u Hrvatskoj, a već je prikupio i više od 64 tisuće lajkova. Osim u našoj državi, trenda i u velikom broju drugih europskih država.
- #1 Austrija
- #1 Bosna i Hercegovina
- #2 Slovenija
- #3 Srbija
- #6 Njemačka
- #9 Finska
- #16 Sjeverna Makedonija
- #19 Malta
- #24 Irska
- #24 Nizozemska
Nakon našeg predstavnika, drugi najgledaniji nastup je onaj irski, koji trenutno uživa 1.587.745 pregleda, no ipak s upola manje oznaka “sviđa mi se”. Zanimljivo, nastup irskih predstavnika Bambie Thug trenutno sjedi na drugom mjestu hrvatskog trendinga.
Treći najgledaniji je od ukrajinskih predstavnica Jerry Heil i alyone alyone, koji trenutno broji 1.373.097 pregleda.
Na četvrtom i petom mjestu, s oko 700 tisuća pregleda, nalaze se videi finskih i poljskih predstavnika.
Rasprava2
Blink — 8. svibnja 2024. u 20:52
Brojke i trending sve kažu. Naravno da pregledi idu gore iz minute u minutu. Apsolutno sve ide u smjeru pobjede ito uvjerljive. Ako ga žiri ne zagliba. Koja je ovo interakcija publike ja to nisam vidio u 20 godina koliko baš da pratim Eurosong.Mozda subjektivno ali ovo u refrenu kada cijela dvorana jednim glasom nadmašuje bekvokale. Te cijela dvorana pleše. Neopisivo. U subotu će me lijepo srce strefiti, tko preživi pričat će.
Tom Pilibi — 8. svibnja 2024. u 18:03
Razumljivo da su nastupi Hrvatske, Irske i Ukrajine najgledaniji s obzirom da su to nesumnjivo bila tri najbolja nastupa prve polufinalne večeri.