Kratki videi koji obično služe za namještanje pozornice između dva nastupa natjecatelja, poznati i kao eurovizijske razglednice, dobili su novi koncept u odnosu na planove za 2020. Europska radiotelevizijska unija i producentski tim Eurosonga 2021. predstavio je novi koncept razglednica, te pozivaju Nizozemce da prijave svoje zajednice i udruge kako bi se tamo snimili promotivni videi.
Uzimajući u obzir moguće restrikcije putovanja, producentski tim odlučio se za novu verziju. Ovog puta, izvođač će biti predstavljen kroz snimke, snimljene u njihovoj zemlji.
– Pokazat ćemo te slike u okvirima tzv. kućice. Postavit ćemo kućicu na različitim mjestima u Nizozemskoj koji odgovara izvođaču kako bi ga upoznali što bolje – izjavio je šef šoua Gerben Bakker.
Potraga za fotogeničnim mjestima na otvorenom
– Kuća je središnja tema, najviše iz razloga što naši dnevni boravci nikad nisu bili važniji koliko ove godine. Istodobno, “otvaramo” (Open Up, op.a.) naše domove ostatku svijeta. Za ove kućice tražimo jedinstvene lokacije u Nizozemskoj; najljepša i najposebnija mjesta u našoj zemlji koja možemo portretirati spektakularno – nadodao je Bakker, uvjetujući kako ta mjesta moraju biti fotogenična i na otvorenom.
– Lokacije moraju biti dobro poznate, ali otvoreni smo za otkrivanje dragulja koje naša zemlja tek treba ponuditi. Zbog toga što će snimke biti široke i velike, moramo imati dovoljno prostora oko kućice kako bismo ju smjestili i snimili – Izjavio je Bakker.
Sve zainteresirane zajednice mogu prijaviti svoja mjesta do 31. prosinca na adresi songfestival.nl. Snimanja će se odvijati tijekom ožujka i travnja, a za produkciju će biti zadužena tvrtka IDTV.
Rasprava1
Lazergirl — 1. prosinca 2020. u 15:58
Jako zanimljiv koncept razglednica za Eurosong 2021.,baš me zanima kako će to s tim kućicama izgledati.Samo se nadam da neće previše sličiti onima iz 2019.,nekako sam stekla taj dojam da će tako izgledati.Nadam se da sam u krivu.:)