Press centar: Crnogorci zabavljali fanove, haljine srpskih predstavnica na meti kritika – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Press centar: Crnogorci zabavljali fanove, haljine srpskih predstavnica na meti kritika

2 min za čitanje   Napiši prvi komentar

Malo slobodnog vremena između iscrpljujućih proba izvođači na ovogodišnjem Eurosongu koriste na različite načine. Dok neki nastoje usavršiti posljednje detalje oko svojih nastupa, drugi se pak ludo zabavljaju. Jedna od najveselijih delegacija svakako je ona iz Crne Gore čiji predstavnici plijene pažnju svojim neobičnim scenskim nastupom, ali i vrlo šaljivim izjavama koje daju brojnim medijima.

Kolege s escxtra.com i ove godine svojim posjetiteljima omogućuju izravno praćenje svih događanja u press centru uključujući i specijalne intervjue sa sudionicima Eurosonga, a u jednom od njih gosti su bili Who See i Nina Žižić. U vrlo opuštenom razgovoru odgovorali su na pitanja fanova iz cijele Europe pa smo tako doznali kako im je omiljena hrana “zagorjeli pasulj s dna šerpe“, kako Nina planira jednog dana ponovno predstavljati Crnu Goru na Eurosongu, a vrlo optimistični trio pozvao je gledatelje da iskoriste visoke kvote i klade se na njih, jer će “sigurno pobijediti”. Optimistični kakvi jesu, Crnogorci su, između ostalog, samouvjereno izjavili kako imaju bolju pjesmu od Srbije.

Zašto dečki strahuju od Nine, koga su sve sreli u Malmö Areni i kakvi su im planovi za budućnost, pogledajte u zabavnom videu u nastavku.

Kritizirane haljine srpskih predstavnica

Svoju prvu konferenciju za novinstvo srpske predstavnice neće pamtiti po dobrome. Naime, konferenciju je obilježio jedan novinar koji je bio vrlo direktan u kritiziranju osebujnih odjevnih kombinacija koju će djevojke iz “Moje 3” nositi na sceni. Umjetnički direktor srpske delegacije na bahatu izjavu novinara odgovorio je kako smatra da će na kraju biti sve u redu i da će nastup Srbije izgledati lijepo. Dio konferencije bila je i eurovizijska pobjednica Marija Šerifović, koja je pokušala relaksirati cijelu situaciju, a je li u tome uspjela i što o haljini misli spomenuti novinar, doznajte na videu kojeg vam donosimo. (početak rasprave je na 11:10)

Podržite Eurosong.hr

Znate li da sav sadržaj na portalu radimo volonterski, iz ljubavi prema Eurosongu, izvođačima i zajednici fanova?

Ako vam se sviđa što radimo, podržite nas!

Iza svega što vidite stoji 17 vrijednih fanova koji izdvajaju vrijeme, trud i novac za održavanje stranice, a kako bismo izvještavali s događanja sami plaćamo i putovanja i smještaj na Dori i Eurosongu.

Kako bismo i dalje mogli biti tu za vas i donositi vam zanimljive sadržaje, donirajte i pomozite da eurosong.hr ostane mjesto okupljanja za sve fanove iz regije.

Donirajte
0