Fenomen zvani Konstrakta nezaustavljivo se širi Balkanom. Fraze poput “Biti zdrava“, “I šta ćemo sad?!” ili “Nemam knjižicu“, već su postale simbol jedne od najzanimljivijh eurovizijskih priča u zadnjih nekoliko godina. Da srpska eurovizijska misija ove godine ima i plemenit aspekt pobrinula se fabrika limenog posuđa Metalac.
Naime, ova kompanija koja je i proizvođač popularnih Konstraktinih lavora s kojima se pojavljuje na pozornici, pokrenula je humanu akciju u kojoj su lavore prodavali na aukcijskoj prodaji, a sav prihod bio je usmjeren udruženju NURDOR koje se brine o djeci s malignim bolestima i njihovim porodicama.
Danas je Metalac potvrdio kako je akcija u potpunosti uspjela, lavori su prodani, a novčani iznos koji ide udruženju iznosi 2.5 milijuna dinara.
Ovakve geste uistinu zaokružuju jednu lijepu priču, pa Konstrakti i Metalcu možemo samo čestitati i poželjeti puno sreće u predstojećem finalu.
Rasprava4
SerhatMajesty — 14. svibnja 2022. u 17:34
Bravo Konstry!! Big heart❤❤
Niko bitan — 14. svibnja 2022. u 17:21
Dodajem još jednu stvar na veoma dugačku listu razloga zašto je volim! ❤️
REIN LOVER — 14. svibnja 2022. u 17:10
Super, treba vise takvih kao sto je Metalac
YeahYeahFire — 14. svibnja 2022. u 17:10
Bravo ❤️👏🏻🙌🏻