Ovogodišnje izdanje Pesme za Evroviziju okončalo se iza ponoći, a 32-godišnja Teya Dora postala je nova predstavnica Srbije na Eurosongu. Kako prenosi srpska televizija RTS, završnicu je putem malih ekrana pratilo 1,645,000 gledatelja.
Prijenos je, očekivano, bio najgledaniji program sinoćnjeg prime time termina, a postignut share iznosi 25 %. To zapravo znači da je svaka četvrta osoba u tom trenutku gledala show sniman uživo u studiju na beogradskom Košutnjaku.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Brojke s internetskih servisa također obaraju rekorde. Prijenos na službenom YouTube kanalu pratilo je sveukupno 700 tisuća gledatelja, što je bilo dovoljno da stream dospije na visoko drugo mjesto trendinga u susjednoj nam državi. Proglašenje pobjednice gledalo je oko 95 tisuća YouTube korisnika kako iz regije, tako iz cijelog svijeta.
Srpska nacionalna televizija pohvalila se i brojem poslanih SMS-ova. Pristiglo ih je više od 260 tisuća, a sav iznos od glasovanja donirat će se u humanitarne svrhe udruzi koja pomaže djeci oboljeloj od malignih bolesti.
Podsjetimo, nova srpska predstavnica osvojila je najviše glasova RTS-ovog stručnog žirija, dok je kod gledateljstva bila drugi favorit po redu. Na Eurosongu u Švedskoj predstavit će se u prvoj polufinalnoj večeri koja je na rasporedu 7. svibnja.
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?