Na službenom kanalu švedskog ogranka OGAE-a gostovao je izvršni supervizor Eurosonga Martin Österdahl. Kako prenosi portal eurovisionfun, tijekom gostovanja se osvrnuo na nedavno završeno 19. izdanje Dječjeg Eurosonga, ali je iznio i prve informacije o mogućim scenarijima za održavanje predstojećeg Eurosonga u Torinu.
Usporedio je izazove i poteškoće s kojima su se susreli organizatori Dječjeg Eurosonga u Varšavi 2020. i u Parizu 2021. godine. Naglasio je da je iskustvo iz 2019. značajno pomoglo poljskoj televiziji TVP pri realizaciji produkcijski zahtjevnog televizijskog spektakla u prvoj godini izbijanja pandemije koronavirusa. Organizatori u Parizu su se također susreli s izazovima iako svijet danas raspolaže sa znatno više informacija o pandemiji. Pojava omikrona, novoga soja koronavirusa izazvala je zabrinutost u organizacijskom timu. Potvrdilo se pravilo da uvijek treba imati spremne alternativne scenarije.
Bez četiri scenarija?
U tom kontekstu, Martin Österdahl se osvrnuo i na pripreme za Torino 2022. Naglasio je da se svijet još uvijek nalazi usred pandemije i da se pripremama mora pristupiti na isti način kao što je to učinjeno i za Dječji Eurosong u Parizu. Sugerirao je da za Torino možda neće biti potrebna četiri različita scenarija kao za Rotterdam. Izrazio je nadu da će više temperature zraka povoljno utjecati na daljnji tijek pandemije i da će time olakšati organizaciju najvećeg svjetskog televizijskog glazbenog natjecanja. Istaknuo je da je iskustvo iz Pariza pokazalo da su tzv. live-on-tape nastupi jedina sigurna garancija održavanja Eurosonga. Sve druge opcije predstavljaju preveliki rizik za sve države sudionice, ali i za talijansku televiziju RAI koja ulaže velika financijska sredstva u organizaciju ovog nama omiljenog televizijskog spektakla.
Podsjetimo, Eurosong u Torinu održat će se od 10. do 14. svibnja iduće godine u dvorani Pala Alpitour.
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?