Malo prije početka nove sezone Eurosonga staru ćemo zaključiti statističkim podatcima. A oni su za ovu godinu prilično zadovoljavajući. Naime, prema izvješću EBU-a sve tri večeri ovogodišnjeg Eurosonga pratilo je 161 milijun gledatelja na 34 tržišta. Iako u usporedbi s prošlom godinom to i ne izgleda mnogo, dodamo li rekordnih 75 milijuna gledatelja preko platforme YouTube dolazimo do impresivnih brojki.
Osim toga, održavanje Eurosonga u Torinu pozitivno je utjecao i na ekonomske pokazatelje grada s 57% turista tijekom eurovizijskog tjedna koji su onamo došli samo zbog Eurosonga. Usto, prihodi od oglašavanja išli su preko 702 milijuna €.
Rekordi
Veliko zanimanje za Eurosong 2022. potvrđuje i broj streamova svih 40 pjesama koje su se natjecale. One su do danas preslušane preko 544 milijuna puta. Zanimljivo je i to da je 40% ovogodišnjih pjesama napisano na jeziku koji nije engleski, a slušali smo pjesme na ukupno 16 različitih jezika.
Do finala Eurosonga najslušanija pjesma bila je talijanska Brividi od Mahmooda i Blanca sa 169 milijuna streamova, a slijede je ukrajinska Stefania (58 milijuna) i španjolska SloMo (36 milijuna).
Nemali broj pjesama s Eurosonga je nakon finala dospjelo i na Billboard Global 200 glazbenu ljestvicu (isključujući pjesme iz SAD-a):
Pjesma | Pozicija na Billboard Global 200 ljestvici |
Space Man – Sam Ryder | #37 |
Stefania – Kalush Orchestra | #39 |
SloMo – Chanel | #79 |
Hold Me Closer – Cornelia Jakobs | #132 |
Give That Wolf A Banana – Subwoolfer | #165 |
Brividi – Mahmood & BLANCO | #194 |
Svakako treba nadodati i uspjeh armenske pjesme Snap na TikTok platformi koja ondje već mjesecima ostvaruje značajne brojke.
Veseli i činjenica da iz godine u godinu raste i broj mladih gledatelja (15 – 24 godine). Od ukupnog broja mladih prisutnih na multimedijskim sadržajima za vrijeme finala Eurosonga njih čak 56.7% je gledalo Eurosong. A osim YouTubea pregledi videa i drugih sadržaja konzumirani su i preko drugih platformi u čemu prednjači službeni sponzor natjecanja TikTok (9.2 milijuna angažmana), slijede Instagram (6 milijuna) i Twitter (2 milijuna) te na kraju Facebook (1,7 milijuna).
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?